Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

DPD România se așteaptă la creșteri de 20%, peste media pieței

Lipsa de predictibilitate pe fondul pandemiei pare a fi cuvântul de ordine pentru piața de comerț electronic, în opinia DPD România, cu toate că estimările sunt pozitive și arată o creștere de cel puțin două cifre. Deși nu va fi atins nivelul de anul trecut, analiștii companiei preconizează o creștere generală cuprinsă între 10 și 13%, respectiv de 20% în privința nivelului volumelor livrate de DPD România.

„Cea mai mare provocare este legată de evoluția pieței pe termen scurt și mediu pe fondul impredictibilității generate de impactul pandemiei.Ceea ce va urma în următoarea jumătate de an rămâne, mai mult sau mai puțin, o necunoscută dificil de prins într-o schemă, iar aceasta reprezintă provocarea numărul unu pentru orice business. În acest context, nu este deloc întâmplător că am constatat o încetinire a capacității financiare a unora dintre clienți. Ceea ce, să recunoaștem, este de asemenea o provocare majoră, pentru că un eventual blocaj poate duce la <<griparea>> întregului lanț“, a declarat Elena Andrei, Business Development & Marketing Manager DPD România, pentru Tranzit. Pentru a putea face față cu succes la toate aceste provocări, compania va continua ritmul bugetat de investiții, cea mai nouă acțiune în acest sens fiind un nou serviciu, denumit „Predict“, prin intermediul căruia clienții finali beneficiază de un grad crescut de predictibilitate prin cunoașterea unui interval mai precis pentru livrare. Planurile de investiții includ, de asemenea, extinderea depozitelor din București și dezvoltarea hub-urile de la nivel național, precum și achiziția unei noi soluții pentru plata cu cardul direct la curier. Nu în ultimul rând, aceștia din urmă vor beneficia în perioada următoare și de reînnoirea echipamentelor, a mai completat Elena Andrei.

Creșteri în limite normale de Paște și Ziua Copilului

În privința volumelor de livrări corespunzătoare perioadei de Paște, potrivit cifrelor furnizate de DPD România acestea au fost în creștere și în acest an, în special pe segmentul de jucării și produse pentru copii, însă nu atât de mare ca în anii trecuți. „Creșterea generală a fost de 10% față de 2020. Fără a fi ceva spectaculos, putem constata că s-a intrat într-o oarecare rutină a comerțului electronic, care crește încet, dar sigur, după ce anul trecut am avut de a face cu un adevărat fenomen al cumpărăturilor online, odată ce oamenii au fost nevoiți să stea în casă timp de mai multe săptămâni. O altă explicație a creșterii mai puțin spectaculoase decât cea la care se gândeau cei mai optimiști dintre noi este și aceea că românii au devenit mai atenți la cheltuieli. Pe fondul campaniei de vaccinare și a perspectivei relaxărilor, clienții și-au împărțit bugetul de achiziții punând accent mai mare pe ieșiri în weekend, vacanțe, concedii“, a explicat Elena Andrei, care prognozează ca tendința de creștere ușoară să se păstreze și pentru campania dedicată Zilei Copilului.

Articole similare

Ad