Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Supracapacitate: În anumite cazuri, DB Schenker nu mai acceptă transporturi

DB Schenker va limita numărul zilnic de transporturi de marfă generală din cauza supraîncărcării capacităților, potrivit unui purtător de cuvânt al companiei.

„Scopul nostru este să ne servim clienții în mod optim, dar acest lucru este posibil doar până la un anumit volum”, a declarat Markus Pütz, CCO la DB Schenker Germania. „Datorită cererii extrem de mari, trebuie să procedăm selectiv pentru a proteja rețeaua și clienții existenți“. Potrivit DB Schenker, prioritate au clienții existenți și producția conformă cu sistemul. Depozitarea intermediară a mărfurilor care nu pot fi livrate poate duce la întârzieri repetate în procesul de încărcare de marfă generală, motiv pentru care compania a ales o abordare pe bază de prevenție, prin intermediul căreia menține un dialog deschis cu partenerii, arată cotidianul VerkehrsRundschau.

DB Schenker nu este un caz izolat. În aprilie, companiile de transport maritim general au avertizat cu privire la graba masivă a transporturilor, deoarece în multe locuri cantitățile extrem de mari de marfă către clienții finali (B2C) blocau capacitățile de stocare în depozite.

Articole similare

Ad