Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Portalul Schmitz pentru comenzi online de piese a fost optimizat

Schmitz Cargobull și-a modificat portalul pentru segmentul after-sales (www.cargobull-serviceportal.de), care este acum mai prietenos cu utilizatorii, are o grafică mai clară și noi funcții inteligente, ce eficientizează căutarea și comandarea de piese de schimb. Pentru asta au fost adăugate filtre, iar utilizatorii pot afla, folosind motoare de căutare pe internet, și cele mai importante informații despre componentele respective, fără a fi conectați la această platformă, ceea ce face căutarea mai ușoară și pentru cei ce nu folosesc platforma în viața de zi cu zi. Navigația prin magazinul online a fost și ea simplificată, cu ajutorul funcției „breadcrumb navigation“, care constă dintr-un link ce oferă orientare ușoară și clară.

Producătorul de semiremorci are propriul portal din 2004, cu magazin online de piese de schimb integrat, unde se pot comanda circa 80.000 de componente proprii sau ale altor producători, dintre care 12.000 sunt disponibile imediat din stocul celor 29 de distribuitori din întreaga Europă, astfel încât semiremorcile să nu aibă niciodată o staționare lungă în așteptarea intervențiilor în service de care au nevoie.

Din moment ce portalul datează de acum circa 18 ani, el a fost îmbunătățit continuu, pentru a se adapta cât mai bine la cerințele clienților.

În prezent magazinul online este activ și disponibil în 26 de țări, iar ținta Schmitz este să-și ofere componentele în întreaga Europă. În 2020 aici s-au plasat 110.000 de comenzi.

Articole similare

Ad