Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Tot mai multe solicitări de inovaţii pe sectorul de supply chain

Soluţiile de inovare a aplicaţiilor din supply chain pot fi concepute atât pentru business-uri noi, cât şi pentru aplicaţii deja existente. Se poate interveni fie pe pilonul principal IT al activităţii, fie pe optimizarea conexiunilor IT cu clienţii finali. De altfel, o componentă importantă a activităţii se pare că se mută din segmentul B2B către B2C, din nevoia de a cunoaşte cât mai bine beneficiarii finali, mai ales că domeniul B2C oferă numeroase oportunităţi de dezvoltare pentru servicii cu valoare adăugată, a declarat Sven Arnauts, Senior Manager and Board Member al companiei belgiene Delaware Consulting, în cadrul seminarului online organizat Business Mark pe subiectul eficienţei în supply chain.

Strict pe palierul de inovaţie, cele mai multe solicitări din piaţă vin în sensul implementării de tehnologii IT noi, inteligenţă artificială, inteligenţă augumentată, tehnologii 4.0 şi modele de business optimizate. Pentru documentarea corectă a unei inovaţii, care să aibă un real succes în implementare, trebuie alocat un timp de cercetare suficient, estimat de Sven Arnauts la 90 de zile. În acelaşi timp, trebuie stabilit de la început un calendar clar de lucru, iar dacă după 3 luni nu se întrevăd soluţiile planificate, atunci înseamnă că se merge pe o direcţie greşită şi proiectul trebuie regândit/înlocuit cu altul. Pentru a avea succes, se recomandă cicluri scurte de inovaţie şi o abordare pragmatică. De asemenea, chiar dacă întreg sistemul nu este gata, se poate începe cu implementarea acelei secţiuni care este operaţională şi care poate aduce deja beneficii. Iar restul se dezvoltă ulterior.

Articole similare

Ad