Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Maersk intră în logistica comerțului electronic în SUA și Europa

Grupul danez AP Moller-Maersk, care controlează compania de transport maritim de containere Maersk Line, a anunțat două achiziții majore la începutul lunii august care îl propulsează direct în logistica e-commerce. Achiziția operatorului american Visible Supply Chain Management a fost deja formalizată pe 28 iunie, odată cu semnarea acordului, în timp ce pentru B2C Europe Holding acordul a fost semnat pe 5 august.

Managementul Visible Supply Chain Management are sediul central în Salt Lake City, Utah, și este definit de Maersk drept „un lider industrial din Statele Unite” care „permite companiilor de comerț electronic să livreze economic și rapid, astfel încât să poată concura cu cele mai importante companii din industriei”. Compania, subliniază comunicatul Maersk, poate ajunge la 75% din populația SUA în 24 de ore și acoperă 95% din teritoriu în două zile. Compania americană operează prin intermediul a nouă platforme, care se vor integra cu cele ale Maersk. În fiecare zi, Visible Supply Chain Management operează 200.000 de comenzi și mută 200 de milioane de pachete în fiecare an.

B2C Europe Holding desfășoară servicii de comerț electronic cu sucursale în Olanda, Franța, Marea Britanie și Spania, dar ajunge și în Statele Unite și China. Compania oferă servicii complete: etichetare, colectare, sortare, transport programat și livrare „last-mile” în 35 de țări europene, utilizând aproximativ 100 de transportatori.

Într-un interviu, reprezentanții Maersk explică faptul că mulți dintre clienții companiei înregistrează o creștere puternică a vânzărilor online, prin urmare, „implementează strategii digitale pentru prima dată și caută sprijin pentru creșterea lanțului lor de aprovizionare între afaceri și consumatori”. Aceste două achiziții doresc să răspundă acestei cereri, ca parte a abordării logistice integrate oferite de companie.

„Achizițiile vor oferi lui Maersk o platformă puternică de creștere în domeniul rapid al comerțului electronic, în care investițiile noastre în digitalizare și integrare vor crea sinergii semnificative și va aduce o mare diferență capacității clienților de a vinde eficient pe mai multe canale. În plus, ne vor permite să avem o ofertă mai completă pentru clienții mici și mijlocii”. Într-o logică pe care Maersk o definește ca „de la fabrică la canapea”.

Articole similare

Ad