Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Transportul rutier de marfă din Franța își revine greu din criza sanitară

Federația Națională a Transporturilor Rutiere din Franța (FNTR) a publicat barometrul pentru al doilea trimestru din 2021, din care reiese că, în ciuda unei ușoare îmbunătățiri a situației, unii indicatori arată că această industrie este în continuare fragilă, confruntându-se cu dificultăți reale în a recruta personal și mai ales cu nesiguranța legată de viitor.

Conform declaraților managerilor intervievați, activitatea economică și-a continuat creșterea, dar este în continuare sub media pe termen lung, iar pentru următoarele trei luni ei estimează un nou progres ușor. În plus, sunt mai mulți decât după primul trimestru din 2021 cei care estimează că activitatea se va stabiliza sau va crește în trimestru al treilea din 2021.

Indicatorul ce măsoară evoluția numărului de angajați este pentru a doua oară consecutiv mai mare începând din iunie 2018, dar rămâne sub media sa pe termen lung, iar estimările managerilor referitoare la efectivele viitoare de șoferi sunt și ele mai optimiste, deși dificultățile în a recruta personal se amplifică: în iulie, conform unui sondaj Insee, 53% dintre transportatori au avut probleme în a recruta șoferi, așa cum se întâmplă de un an.

În al doilea trimestru din 2021, barometrul ce măsoară satisfacția managerilor de firme de transport este în continuare ușor sub media pe termen lung, dar față de perioada similară din 2020 este mai bine. Totuși, un sfert dintre ei sunt însă nemulțumiți de situația firmelor lor, ceea ce indică multă prudență legată de viitor.

Articole similare

Ad