Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Amnistia fiscală, oferită la pachet cu reducerea nivelului diurnei neimpozabile

Toți consultanții fiscali s-au pus de acord asupra reîncadrării diurnei ca venit de natură salarială, pe care o consider, dacă nu abuz, cel puțin o greșeală de interpretare a legii de către ANAF. Totuși, Ministerul Finanțelor nu trece la acțiune, lăsând în suspans atât firmele de transport care au deja decizie de impunere fiscală de la ANAF, cât și pe cele care sunt în curs de control sau doar au fost anunțate că urmează să fie verificate pe diurnă.

Guvernul intenționează să ofere amnistia fiscală pe diurnă numai la pachet cu reducerea pragului neimpozabil al diurnei. Care sunt propunerile Guvernului și care va fi impactul unor asemenea modificări fiscale la nivelul profitabilității firmelor de transport international din România? Care sunt propunerile industriei de transport pentru rezolvarea urgentă a problemei și pregătirea pentru intrarea în vigoare a ultimului capitol al Pachetului Mobilitate I, cel privind aplicarea detașării transnaționale în Transporturi?

Cât poate crește salariul șoferilor și cum se va modifica nivelul diurnei pentru șoferii din transportul international?

Vom discuta cel mai spinos subiect al momentului cu: Av. Aurelian Opre, consultantul fiscal Petrică Horga, președintele Camerei Consultanților Fiscali Dan Manolescu și 4 manageri ai unor importante firme de transport international: Lucia Apostol și Mircea Vlah (Dumagas Transport), Dorin Jurjuț (Ravitex) și Iulian Andreică (Eliton).

Urmăriți-ne în direct pe paginile de FaceBook și LinkedIn ale revistei tranzit și pe contul Youtube al Trafic Media.

Articole similare

Ad