Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Sameday livrează la easybox produse Decathlon

Decathlon, cel mai mare retailer de articole sportive din Europa, și Sameday, unul dintre liderii pieței locale de curierat, anunță dezvoltarea unui parteneriat care are ca obiectiv oferirea unei experiențe îmbunătățite clienților lor. Astfel, începând cu al doilea semestru al anului 2021, Sameday oferă companiei Decathlon servicii de livrare în easybox și door-to-door, contribuind la sprijinirea strategiei de dezvoltare e-commerce a retailerului și la asigurarea accesului clienților Decathlon la produsele comandate online.

„Ne bucurăm să punem la dispoziția Decathlon expertiza și tehnologiile noastre de livrare și sunt sigură că, împreună, vom reuși să avem un impact pozitiv major, atât asupra experienței consumatorului, cât și asupra mediului”, a declarat Elena Stoica, Chief Commercial Officer, Sameday.

Atât Sameday, cât și Decathlon își urmăresc cu seriozitate și consecvență angajamentele de responsabilitate socială, implicându-se activ în comunitate și în acțiunile de protecție a mediului.

Toți partenerii retailerului de articole sportive sunt evaluați și selectați în funcție de gradul lor de conformare la direcția sustenabilă a companiei. De asemenea, pentru un impact redus asupra mediului, Decathlon a eliminat complet utilizarea plasticului in împachetare pentru pachetele standard. Sameday și-a dovedit, de-a lungul anilor, preocuparea pentru reducerea amprentei de carbon și a luat măsuri constante, în acest sens. Astfel, compania de curierat folosește sisteme de contract management care reduc consumul de hârtie, ambalaje reciclabile și deține o flotă de 30 de mașini electrice. În plus, serviciul de livrare în lockerele easybox este cunoscut pentru beneficiile sale ecologice, întrucât reduce substanțial consumul de carburant al curierilor, dar și al consumatorilor.

„Știm cât de importante sunt timpul și proximitatea în contextul actual și încercăm, prin parteneriatul cu Sameday, să aducem produsele noastre mai aproape de clienți, prin servicii de livrare mai rapide și mai confortabile”, a afirmat Dragoș Brînza, Digital Leader Decathlon România.

Inovația și tehnologia – elementele-cheie ce îmbunătățesc experiența consumatorului

Cele două companii au dezvoltat ecosisteme de aplicații centrate în jurul experienței consumatorului, urmărind creșterea nivelului de satisfacție, în fiecare punct de contact cu brandul. Atât Sameday, cât și Decathlon beneficiază de centre logistice tehnologizate, ceea ce le asigură un nivel mare de productivitate și eficiență. Ca urmare a acestui parteneriat, o parte dintre livrările Decathlon vor merge și către lockerele easybox. Cu peste 1.500 de puncte în România, serviciul oferă opțiuni de livrare și retur rapide, direct în locker, dar și acces la o interfață, dezvoltată de la zero și îmbunătățită, de-a lungul timpului, pe baza feedback-ului utilizatorilor.  

Articole similare

Ad