Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Trailer Dynamics și Krone au prezentat prototipul eMega Liner

Trailer Dynamics și Krone au încheiat un parteneriat strategic care are ca scop dezvoltarea unei semiremorci electrificate pentru producția de serie, care va reduce semnificativ consumul de combustibil și emisiile de CO2 și va crește autonomia semiremorcilor pe baterii.

Prototipul eMega Liner a fost deja prezentat de curând, în cadrul Krone Executive Logistics Summit, desfășurat la Krone Future Lab din Lingen. În timpul primelor teste care au avut loc sub supravegherea SGS TÜV Saar GmbH, eMega Liner a dovedit că poate deja să atingă țintele de reduceri de consum și de emisii, de până la 20%, mai ales datorită axei electrice dezvoltate de Trailer Dynamics, care conduce semiremorca și în același timp recuperează energia la frânare. Bateria eTrailer se pretează mai ales la transport pe distanțe lungi, de peste 500 km, iar dacă infrastructura de încărcare de pe traseu nu este suficientă există un încărcător la bord.
Un alt sistem dezvoltat de Trailer Dynamics este un soft inteligent de control care folosește și distribuie optim energia bateriei electrice pe întreaga rută și este independent de producătorul semiremorcii.
Întreaga semiremorcă devine un plug-in hibrid electric prin combinarea inteligentă a eTrailer și a camionului diesel.

eTrailer de la Trailer Dynamics se poate combina cu orice semiremorcă, indiferent de marcă, deci compania poate face ca cele aproximativ două milioane de semiremorci diesel din Europa să se apropie de țintele Logistici Verzi cu emisii scăzute.

Reprezentanții companiei sunt încrezători în faptul că pe viitor, până când semiremorcile vor intra în producția de serie, vor fi aduse îmbunătățiri semnificative în ceea ce privește eficiența Trailer Dynamics GmbH este o companie inovatoare fondată în 2018 în Aachen, care are ca scop decarbonizarea și o logistică sustenabilă pentru semiremorcile diesel destinate transportului pe distanțe lungi și extinderea autonomiei semiremorcilor electrice pe baterii. În centrul dezvoltărilor sale se află un tren de rulare electric integrat care poate conecta eTrailer la orice semiremorcă tradițională prin plug-and-play.

Articole similare

Ad