Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

DHL a obtinut statutul de Superbrand in cadrul Programului Superbrands 2013

DHL Express Romania anunta castigarea pentru a sasea oara consecutiv a statutului de „Superbrand” in categoria „Transport si Curierat” – servicii de curierat expres internationale. Programul Business Superbrands Romania evalueaza an de an performanta in branding si premiaza acele branduri care se disting dupa criterii precum: incredere, calitate, reputatie si diferentiere pe piata.
 

Editia 2013 a programului Superbrands Romania se bazeaza pe evaluarea a aproximativ 1.400 de branduri din 52 de domenii distincte. Criteriile de evaluare luate in considerare in procesul de selectie au fost incredere, calitate si diferentiere pe piata, aplicate in toate programele ce se desfasoara in lume. In urma selectiei realizate de Consiliul Superbrands in prima etapa a programului, 578 de branduri calificate au fost incluse in cercetarea de piata, realizata de catre Superbrands Romania cu sprijinul IPSOS, pe un esantion reprezentativ de 1.500 de consumatori romani, la nivel urban.
Optiunile consumatorilor au generat o lista de aproximativ 300 de branduri eligibile pentru statutul de Superbrand pe piata din Romania. (20 % din totalul brandurilor intrate in program).
Daniel Kearvell, Director General DHL Express Romania a declarat: „Suntem mandri ca DHL Romania si-a pastrat aceasta importanta distinctie timp de sase editii consecutiv si ne bucura sa stim ca in urma cercetarii realizate am primit un scor bun pentru atributele: incredere, calitate, reputatie si diferentiere pe piata. Aceasta insemna ca eforturile noastre de a oferi permanent cele mai bune servicii clientilor nostri se vad si sunt apreciate in piata”.

Articole similare

Ad