Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Oferte promotionale si solutii personalizate de la Webasto

Pana la final de an, Webasto deruleaza o campanie ce vizeaza trapele pentru camioane si vehicule comerciale usoare si propune un pachet cu kit complet de montaj si manopera inclusa, la pret promotional. „E o miscare noua in domeniu si in reteaua noastra, dar a trezit deja interes si clientilor le convine ca pot beneficia de asta timp de o luna, in plin sezon“, arata Florin Tudor, noul director general Webasto pentru Romania. Iar la inceputul lui 2014 vor exista campanii similare adresate posesorilor de autoturisme.
 

Reprezentantul companiei spera ca pe piata echipamentelor de camioane sa apara o crestere calitativa datorita retelei de dealeri si noii generatii de incalzitoare – cu tehnologie imbunatatita, care permite reducerea consumului de carburant si respectarea unor norme mai stricte de siguranta – ce urmeaza a fi lansate la inceputul lui 2014. In total, gama Webasto include 10 tipuri de produse, iar cele destinate camioanelor vor avea si pe viitor ponderea cea mai mare. Printre noutatile dedicate acestora se numara incalzitoarele Thermo Pro 50 Eco si Thermo Pro 90. Thermo Pro 50 Eco, de 5 kW, cel mai usor din clasa sa (2,1 kg), care a fost montat din fabrica pe noul Mercede-Benz Actros MP 4 si are ciclu de viata de peste 3.000 de ore de functionare si caracteristici tehnice noi precum ajustarea automata a functionalitatii combustiei (amestec de oxigen si combustibil) la altitudini de 3.500 m si functie Artic Start (functionare optima la -40 OC). Iar Thermo Pro 90, de 9,1 kW, are caracteristici noi similare cu modelul mai mic, a fost si el montat din fabrica pe noul Actros si este 100% compatibil cu biodieselul.
In ceea ce priveste autobuzele/autocarele, Webasto colaboreaza cu toti carosierii din Romania si propune solutii tehnice noi, iar departamentul de cercetare si dezvoltare din Germania raspunde prompt oricarei cereri de sisteme personalizate.
Si segmentul agricol sau al echipamentelor de constructii este interesant, si aici e multa munca de proiectare, drept pentru care Webasto are un nou dealer, specializat in domeniu, care poate face inclusiv cabinarea unui utilaj deschis, avand astfel un mare avantaj competitiv fata de alte firme de pe piata, care nu se ocupa si de carosare. Compania a abordat de putin timp acest segment la noi in tara, de aceea e nevoie de un efort semnificativ pentru crearea de produse, proiectare, inginerie, dar avantajul este ca publicul este foarte specializat si stie de ce solutii tehnice are nevoie.

Articole similare

Ad