Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Ediţie specială Iveco S-Way în cadrul Grand Prix-ului italian al ETRC 2021

Iveco prezintă ediţia specială S-Way TurboStar în cadrul Grand Prix-ului italian al Campionatului European de Curse de Camioane (ETRC) 2021, care are loc zilele acestea pe circuitul Misano Adriatico. Ediţia specială este dedicată legendarului model Iveco TurboStar, unul dintre cele mai inovatoare camioane construite vreodată şi printre cele mai bine vândute din toate timpurile.

„Modelul S-Way prezentat acum aduce un omagiu unui camion de referinţă din trecutul nostru, TurboStar. Cu propulsorul puternic, V8, ce dezvoltă 420 CP, vehiculul a fost prima alegere a peste 50.000 de clienţi în anii ’80. TurboStar a fost printre primele camioane care au concurat în cursa de 24 de ore de la Le Mans. Am creat ediţia specială pentru a dovedi încă o dată capacitatea de inovare a Iveco, în noul S-Way, folosindu-ne de moştenirea bogată a trecutului”, a declarat Alessandro Massimino, Head of Marketing and Product Management Truck Business Unit.

Ediţia specială S-Way TurboStar este echipat cu motorul Cursor 13, de 570 CP, un şasiu nou, complet reproiectat pentru a fi robust şi versatil, cutia de viteze automatizată Hi-Tronix, cu 12 trepte, sistem de lumini LED, sistem automat de climă, sistem de evaluare a stilului de conducerea şoferului, monitorizarea presiunii în pneuri şi conectivitate avansată, prin Iveco Drivel Pal şi Hi-Cruise.

Stilul anilor ’80 a fost reinterpretat în design-ul exterior al caroseriei, fiind folosite culorile emblemative ale perioadei – galben, roşu şi albastru. De asemenea, au fost instalate mai multe accesorii ale modelului original TurboStar, printre care barele cromate, mânerele de la uşi, inserţiile metalice sau grilajul de la fereastra din spate a cabinei. Tetiere scaunelor sunt de catifea, la fel ca materialul original, iar interiorul este în tonuri de roşu şi gri. Logo-ul original este inscripţionat pe scaune, saltea şi pe torpedoul din bord.

În 1982, prototipul TurboStar a parcurs primele curse de la Markbronn (Ulm, Germania), Ivalo (Finlanda) şi Nardo (Lecce, Italia). Acum, după aproape 40 de ani, ediţia specială TurboStar S-Way evocă perioada de glorie a acestui model.

Articole similare

Ad