Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Peste 100 de lectii de educatie rutiera desfasurate in cadrul primei editii a programului Mobile Kids

In perioada 28 octombrie – 22 noiembrie, Mercedes-Benz Romania, in parteneriat cu Organizatia Salvati Copiii, a organizat prima editie din Romania a programului international Daimler – Mobile Kids. In cadrul acestei initiative, peste 2.500 de copii au participat la sesiuni de informare pe tema sigurantei rutiere.
„Responsabilizarea celor mici in ceea ce priveste regulile de circulatie a reprezentat atat o preocupare educationala, cat si o masura pentru siguranta acestora ca participanti la trafic.
 

Copiii au fost foarte receptivi si activi in cadrul lectiilor predate de voluntarii Salvati Copiii, iar mascota proiectului, Moki, a insuflat o nota distractiva intregului proces. Ne bucura buna colaborare cu scolile selectate in program si implicarea lui Andi Moisescu, bilantul primei editii Mobile Kids fiind incurajator pentru derularea anuala a acestui proiect”, a declarat Gabriel Craciun, Corporate PR/Communications Mercedes-Benz Romania.
Platforma Mobile Kids reprezinta o campanie integrata de educatie rutiera, ce a inclus sesiuni de informare in scoli, lectii video si o campanie de informare realizata in parteneriat cu postul de radio Itsy Bitsy, primul post de radio din Europa cu programe dedicate copiilor si parintilor. In cadrul lectiilor sustinute in scoli, voluntarii Mercedes-Benz Romania si de la Organizatia Salvati Copiii i-au invatat pe cei mici regulile de circulatie si importanta abordarii unui comportament corect ca pietoni si ca pasageri in mijloacele de transport personal sau in comun. Moki, mascota programului, a fost alaturi de copii si i-a incurajat sa participe activ pe parcursul lectiilor interactive. La finalul fiecarei intalniri, copiii au completat un test pentru a le fi verificate cunostintele proaspat dobandite, iar la final au fost premiati pentru activitatea lor.

Articole similare

Ad