Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

China – Portul Ningbo dă peste cap exportul din China. Lanțul global de aprovizionare continuă să fie afectat

Probleme pe lanțul de aprovizionare China-Europa continuă și la început de an. Importurile se realizează în condiții dificile și cu multe congestii, mai ales că în porturile Ningbo și Zhejiang au fost descoperite noi cazuri de COVID-19.

Ningbo se lupta cu un alt focar de Covid-19, după ce la 1 ianuarie au fost descoperite noi cazuri, până astăzi fiind depistate un total de 255 de astfel de cazuri. De asemenea, Xi’an este in lockdown de la final anului 2021 și terminalul feroviar este blocat, iar în Zhejiang sunt 501 cazuri confirmate până în prezent. „Aceasta situație a adăugat întârzieri la transportul rutier pe teritoriul Chinei, deoarece camioanele din Ningbo nu pot merge în orașele învecinate. Camioanele din alte orașe pot intra în Ningbo, însă ulterior, șoferii trebuie să stea 14 zile în carantină înainte de a se putea întoarce în orașul de unde au venit. Majoritatea șoferilor nu este dispusă să intre în Ningbo sau percepe taxe extrem de mari pentru acest serviciu“, potrivit unei informări remise Tranzit de către expeditorul IB Cargo.

În perioada următoare, transporturile din Ningbo vor fi foarte dificil de organizat, liniile maritime pot omite portul Ningbo, iar multe fabrici vor începe curând vacanța de Anul Nou Chinezesc (CNY). Părți din districtul Beilun, au intrat in izolare. Beilun este locul unde se afla unele dintre cele mai aglomerate terminale de containere din Ningbo.  De asemenea, pe traseul Yangtze, cel mai lung râu al Chinei și o artera industrială cheie, aproximativ 200 de navigatori au fost puși în carantină în ultima săptămână după ce doi dintre ei au fost testați pozitiv Covid-19.

Articole similare

Ad