Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Produse europene made in China

Giti Tire a reusit sa isi faca intrarea in Europa acum cativa ani, iar in prezent are o cota de piata de 2,5% pe segmentul anvelopelor pentru autoturisme si de circa 6% la anvelopele de camion, „dar suntem in crestere. De exemplu, in Marea Britanie avem o cota de 10-13%. Giti Tire a decis sa deschida inca din 2006 in Europa o structura de vanzari, cercetare si marketing. Ne-am concentrat asupra dezvoltarii si testarii de produse specifice pietei europene“, a mentionat directorul tehnic.
 

Desi produsele chinezesti nu s-au prea bucurat de un renume bun in Europa, situatia este pe cale sa se schimbe, considera acesta, deoarece acum China, impreuna cu Asia de Est si India, produc circa jumatate din necesarul de anvelope la nivel mondial. Daca in 2000 China nu reprezenta o zona cu productie semnificativa, in 2012 un sfert din anvelopele necesare la nivel mondial sunt produse acolo, in timp ce productia din Europa de Vest si America de Nord scade. Acesta este un avantaj pentru producatorii asiatici, pentru ca simplifica mesajul de vanzare a produselor fabricate in China. Mai mult, crede Lennart Lindström, „ceea ce ne diferentiaza de majoritatea competitorilor asiatici este faptul ca am implementat un sistem, avem o organizatie de vanzari si suport tehnic. Producatorii europeni au deja aceste lucruri de foarte mult timp, noi acum trebuie sa demonstram ca putem oferi aceleasi servicii, produse performante la un cost pe kilometru mai scazut.”
In Europa, pe segmentul TBR, vanzarile Giti Tire au crescut continuu. 2011, de exemplu, a fost un an exceptional, deoarece restul producatorilor au avut o problema cu disponibilitatea de anvelope, in timp ce compania asiatica a avut stocuri suficiente. Acum piata a revenit la un ritm de crestere normal, iar planul Giti Tire este ca in urmatorii cinci ani sa fie atinsa o cota de 10%.
Articolul integral poate fi citit in numarul de martie al revistei.

Articole similare

Ad