Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Și folosirea camioanelor pe LNG a devenit nerentabilă

Scumpirea continuă a gazului natural duce și la scumpirea în foarte mare măsură a LNG. După ce Federația Națională din Transporturile Rutiere din Franța (FNTR) arătase că transportatorii își lasă pe dreapta camioanele pe CNG deoarece nu mai sunt profitabile, și asociația olandeză de transport și logistică TLN primește semnale de la membrii săi că nu mai sunt rentabili dacă lucrează cu vehicule pe LNG. Iar asociațiile patronale din Olanda analizează situația și discută despre posibilități de compensare, cu atât mai mult cu cât, în lumina a ceea ce se întâmplă pe plan internațional, este clar că prețul LNG nu va scădea deocamdată. Totuși, o schemă de rambursare pentru combustibili fosili este un subiect controversat pentru politicieni într-un moment în care se vorbește atât de mult despre climă.

TLN nu vrea însă nici ca firmele care au trecut la camioane pe LNG pe baza planurilor guvernamentale legate de mediu să aibă acum de suferit.

Antreprenorii care se gândesc să utilizeze LNG trebuie să țină cont de faptul că reducerea de CO2 în cazul acestora este limitată, câtă vreme bioLNG nu prea este încă disponibil, și de faptul că prețul gazului crește.

În urmă cu doi ani LNG costa circa 0,90 de euro/l și între timp a ajuns la 2,50 de euro/l.

Articole similare

Ad