Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Creșteri pe toate segmentele de vehicule pentru CTE Trailers

CTE Trailers a vândut anul trecut circa 1.000 de semiremorci noi Krone, Meiller, Max Trailer, Faymonville și Zaslaw. Prelatele au deținut de departe ponderea cea mai mare din vânzări, mai ales pentru că stocurile au putut fi adaptate din mers, în timp ce frigorificele și șasiurile pentru containere nu s-au ridicat la nivelul așteptărilor și la nivelul cererii pieței, din cauza limitărilor legate de aprovizionarea cu componente. Și vânzările de basculante, mai ales pentru construcții, au crescut destul de mult, depășind 150 de unități. CTE continuă creșterea începută în 2020 și este, pe segmentul semiremorcilor și suprastructurilor basculabile, al doilea cel mai important furnizor din România, așa cum declară Ovidiu Pintilie, directorul comercial al companiei, față de al cincilea, cum fusese ani la rând. „Iar în 2022, date fiind potențialul pieței și tendințele actuale, ne așteptăm să continuăm în această direcție.“ Vânzarea de trailere a fost în linie cu estimările inițiale ale companiei, mai ales pentru Max Trailer, produsul foarte eficient al companiei Faymonville, dar și comenzile de trailere agabaritice foarte specializate au fost în creștere datorită lucrărilor mari de infrastructură.

În ceea ce privește divizia de carosare a CTE, care se ocupă de montarea de bene basculabile, cârlige pentru containere de reciclare, macarale etc., aceasta a depins de ritmul în care au fost aduse în țară șasiurile. În 2021 au fost montate peste 180 de bene basculabile, dar alte 30-40 au fost amânate pentru 2022 tocmai din cauză că încă se aștepta șasiul.

Și pentru CTE Solution, furnizor de echipamente de salubritate, construcții și reciclare, vânzările au fost mai mari decât în 2020, dar aici sunt probleme similare celor din industria camioanelor, deoarece utilajele au un grad de tehnologie similar acestora. „Sunt, totuși, încrezător, pentru că această piață căreia ne adresăm cu semiremorcile pentru construcții și cu suprastructurile are potențial de creștere, nevoia de mașini și utilaje e foarte mare și, dacă nu intervin factor majori, cum ar fi o criză economică la nivel european, lucrurile ar trebui să continue în aceeași direcție“, estimează Ovidiu Pintilie.

Articole similare

Ad