Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Scumpiri de 5% atât în 2021, cât și în 2022, pentru camioanele noi Renault Trucks

Prețul camioanelor noi Renault Trucks a fost în 2021 cu 5% mai mare decât media din 2020, deoarece s-a trecut la noua gamă Evolution T și, de la 1 septembrie, la o nouă normă de poluare, dar și din cauza scumpirii materiei prime și componentelor, în special electronice. Iar în 2022 se așteaptă o nouă creștere, similară, pentru că vor apărea un motor nou, mai economic, același pe care îl va introduce și Volvo Trucks pe camioanele sale, și opționale noi, dar și pentru că materia primă continuă să se scumpească.

Vehiculele second-hand au avut prețuri cu 15-20% mai mari decât în 2020, sau chiar cu 30% pentru anumite configurații, adică o diferență de circa 10.000 de euro, „foarte mult“, așa cum declară Ginel Trincă, directorul general Renault Trucks România, „din cauza lipsei de camioane noi, a cererilor mari din întreaga Europă și a capacității de producție limitate. A fost, și va mai fi câțiva ani, anul producătorilor, deoarece toți cei care aveau camioane pe stoc le puteau vinde – desigur, dacă prețul nu era exagerat. Noi am vândut tot ce am avut pe stoc, dar am și pierdut contracte pentru că nu am putut livra acele vehicule.“

Articole similare

Ad