Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

CH Robinson: Lanțurile de aprovizionare, afectate de Olimpiada de Iarnă și Anul Nou Chinezesc

Transportul aerian și maritim de marfă a fost deja afectat semnificativ de congestii și lipsa de echipamente, însă problemele cu capacitatea de energie, Anul Nou Chinezesc și controalele vamale și de securitate sporite în contextul Jocurilor Olimpice de Iarnă de la Beijing afectează lanțul de aprovizionare în februarie mai mult decât de obicei, arată CH Robinson.

Fără excepție, Anul Nou Chinezesc are un impact semnificativ asupra tranzitului global de marfă în fiecare an. Din cauza sărbătorilor, producția în fabricile chineze aproape că se oprește, iar capacitățile de transport sunt reduse semnificativ. În acest an, totuși, există și alți factori care pun la încercare supply chain-ul global. În afară de congestii, lipsa de echipament și restricțiile cauzate de corona, tot mai desele întreruperi de curent provoacă oprirea proceselor. În plus, pe timpul Jocurilor Olimpice de iarnă de la Beijing controale vamale și de securitate sunt mai sporite, ceea ce încetinește și procesele de livrare. În aceste condiții CH Robinson se așteată ca aceste întârzieri să continue până la sfârșitul lunii, pe măsură ce operațiunile revin treptat la normal. „Companiile și expeditorii de marfă ar trebui să folosească informațiile obținute în primele două luni ale anului pentru a se pregăti pentru viitoarele blocaje potențiale. Cu ajutorul datelor semnificative privind cererea, comenzile, informațiile de livrare, evoluția vremii sau problemele comune, aceștia își pot adapta deja planificarea pentru anul următor, își pot planifica în consecință și, astfel, să rămână flexibili.“, arată compania.

Cunoașterea datelor despre utilizarea și situația actuală a porturilor și aeroporturilor individuale permite o reacție flexibilă și, dacă este necesar, căutarea de alternative, mai spune sursa citată, care oferă ca exemplu folosirea porturilor mai mici. În situația actuală, cheia este reprezentantă de cunoașterea datelor exacte despre întregul lanț de aprovizionare și opțiunile disponibile, precum și comunicarea și colaborarea în rețeaua de parteneri. Nu în ultimul rând, congestiile portuare, pe cât posibil, pot fi combătute cu variante intermodale. Transportul parțial pe uscat permite ca porturile aflate la distanțe mai mari să fie folosite ca alternative.

Articole similare

Ad