Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Crestere foarte mare si la semiremorci

In ceea ce priveste semiremorcile, putem sa va oferim doar informatiile de la DRPCIV, deoarece, nefiind printre acestea si date despre momentul fabricatiei sau al primei inmatriculari, nu putem sti cate dintre cele rulate la prima inmatriculare in Romania nu au fost cumva inmatriculate doar provizoriu in strainatate, fiind de fapt noi.
Astfel, in primul trimestru din 2014 au fost inmatriculate pentru prima data in Romania 567 de semiremorci noi si 1.253 rulate, iar 1.870 au fost reinmatriculate.
 

Asta in conditiile in care in primul trimestru din 2013 au fost 254, 1.229, respectiv 1.951 de semiremorci. Schmitz conduce in clasament (cu 289 de unitati, fata de 65 in 2013), urmat de Krone (132/87), Kögel (45/29), Schwarzmüler (30/31), Wielton (18/sase), Schrader (14/sapte), Benalu (12), Magyar (cinci/doua), Trailis si VPS (cate patru), Pezzaioli (doua in 2014 si cinci in 2013) si Humbaur, Meiller, UMM, Zaslaw, Tecnocar si Tirsan (cate una).
La acestea se adauga sapte semiremorci speciale noi si 18 rulate la prima inmatriculare si una reinmatriculata, fata de trei, patru, respectiv una in 2013, 1.444 de remorci noi si 1.460 rulate la prima inmatriculare si 1.441 reinmatriculate, fata de 1.211, 1.469, respectiv 1.637 in 2013, si 66 de remorci speciale noi si 350 rulate la prima inmatriculare si 193 reinmatriculate, fata de 66, 350, respectiv 193 in primul trimestru din 2013.

Articole similare

Ad