Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Opel vrea sa-si creasca cota de piata pe utilitare

Opel a decis sa creeze o divizie special dedicata segmentului LCV, care raporteaza directorului general. Opel va investi patru miliarde de euro pana in 2016 in dezvoltarea de produse noi. Este vorba de 22 de noi modele si 13 motoare, printre care si noul Vivaro.
Pe langa extinderea pe piete noi, strategia de dezvoltare vizeaza cresterea cotei de piata pe segmentul de vehicule comerciale usoare, prin investitia in angajarea si pregatirea profesionala a unor echipe dedicate de vanzatori si mecanici (prin programul Flex Care) specializati pe utilitare si in relatia cu clientii de flote.
 

Procesul a inceput deja in zece tari din Europa Centrala, Vest si Est, unde Opel Vauxhall a angajat deja oameni specializati si a inceput verificarea si construirea de centre de vanzari si de reparatii, care sa respecte cerintele predefinite de producatorul german. In Germania sunt deja 12 centre service autorizate pentru LCV in functiune, astfel ca Opel Vauxhall spera sa se pozitioneze in piata de utilitare mai bine decat anii trecuti.
Opel reintra pe piata de finantare, oferind leasing captiv prin compania proprie, recent rascumparata de la GM, pentru inceput doar in Germania si Marea Britanie, care este cea mai mare piata de vehicule utilitare usoare, urmand ca in 2-3 ani sistemul sa fie extins si in alte tari europene in care se cer servicii financiare care sa le permita dealerilor sa fie mai aproape de clienti.
Anul trecut, Opel a demarat un proiect de autorizare a tot mai multor carosieri din toate tarile europene, pentru a oferi solutii verificate, cat mai convenabile ca pret datorita plasarii lor pe pietele locale de pe care provin clientii. Rezultatele nu s-au lasat asteptate, astfel ca vanzarile si cota de piata Opel Vauxhall sunt in crestere aproape in fiecare tara europeana datorita faptului ca ofera tot mai multe solutii personalizate clientilor. De exemplu pentru Vivaro, in primul trimestru al acestui an fata de perioada similara a lui 2013 s-a inregistrat o crestere a comenzilor primite de 22%.
Tinta este de a ajunge la o cota de piata de 10% in Europa, ceea ce inseamna vanzarea a 25.000 de vehicule pe an.
Peter Küspert, Vice President Sales & Member of the Board of Management Adam Opel AG, a declarat ca in cativa ani isi doreste ca segmentul utilitarelor usoare sa devina unul dintre pilonii strategici ai Opel Vauxhall. In 2013 s-au vandut 20.000 de Combo, 14.000 de Movano si 46.000 de Vivaro, vehiculele utilitare reprezentand circa 10% din intreaga cifra de afaceri a Opel Vauxhall. Conducerea companiei admite ca este loc de dezvoltare, mai ales ca beneficiaza acum de modele reinnoite, cu motoare si design performante.
Noul sef Opel Vauxhall detine o experienta de circa 20 de ani in cadrul organizatiei Daimler, conducand in trecut unul dintre cei mai importanti dealeri Mercedes-Benz din Germania, care vindea destul de multe vehicule comerciale (circa 2.000 de Vito si Viano anual).

Articole similare

Ad