Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Usi cu functie dubla

Cererea pentru produse eficiente din punct de vedere energetic, sigure si cu o durata mare de exploatare, necesita solutii ajustate individual. Pentru a evita pierderile de temperatura in unitatile de productie si pentru a asigura proceduri eficiente, Hoermann, producatorul de usi industriale, va continua si anul acesta investitiile in tehnologii de incarcare si usi. „Usile eficiente din punct de vedere energetic au reprezentant una dintre tendintele pe care le-am vazut pe piata, iar o noutate este integrarea tehnologiei RFID in sistemele de incarcare“, a explicat Lisa Modest, responsabilul de marketing si comunicare Hoermann.
 

Producatorul a adus in fata publicului noul program de usi cu o grosime de 67 mm. Comparativ cu versiunea anterioara, acestea au o izolare termica imbunatatita cu pana la 55% si o valoare a coeficientului de transfer termic de 0,51 W(m2 K), datorita grosimii de 67 mm cu bariera termica, ceea ce le face potrivite pentru spatiile de depozitare cu temperatura controlata.
Si companiile de curierat au cerinte aparte pentru usile docurilor, pentru ca sunt utilizate atat pentru incarcarea/descarcarea marfurilor din camion, cat si pentru vanurile de distributie. Pentru aceste cerinte, Hoermann a dezvoltat o usa divizibila care sa se plieze pe dimensiunile ambelor mijloace de transport – potrivit producatorului, este singura solutie de acest fel disponibila pe piata.
In ceea ce priveste sistemele de incarcare/descarcare, acestea au integrat si sistemul RFID. Prin aceasta tehnologie, deplasarea marfurilor este inregistrata automat fara contact si este transmisa catre un dispozitiv de receptie, informatia ajungand ulterior la sistemul de planificare utilizat de companie. „In mod normal, marfa trebuia verificata cu un scanner, dar acest sistem nu mai este necesar, pentru ca el citeste automat dispozitivul montat pe palet“, a mai explicat Lisa Modest.
In acest moment, solutia se afla in teste in Germania, iar accesarea altor piete se va face in functie de raspuns. „Este o solutie pentru FMCG si pentru companiile cu o gama extinsa de produse.“

Articole similare

Ad