Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Tranzit a premiat eficiența operațională în curierat: FAN Courier, compania anului!

Pentru a doua oară în istoria de 11 ani, Gala Premiilor Logistica 2022, organizată de revista Tranzit, a recompensat eficiența în curierat. Evenimentul a reunit cei mai importanți jucători din sector, care s-au alăturat astfel marilor companii din supply chain, tuturor fiindu-le recunoscute meritele privind realizările și inovațiile aduse în sectoarele de activitate.

Gala Premiilor Logistica, ediția 2022, a avut loc pe data de 31 Martie, în sala Terra a Hotelului Ramada Parc din nordul Bucureștiului. Evenimentul a avut a impresionat prin numărul extrem de mare de participanți, 250 de persoane din varii sectoare de activitate, reprezentanți a mai mult de 180 de companii. Astfel, cele mai bune companii din sectorul de curierat au primit o recunoaștere oficială în fața managerilor și partenerilor din industriile de producție, retail, 3PL și expediții, dar și a furnizorilor de tehnologie și alte servicii fixe.

Trofeul pentru Cel mai eficient operator de curierat a fost câștigat de FAN Courier în urma unei analize extrem de amănunțite, care a inclus, pe lângă cifrele financiare realizate de fiecare jucător în parte, și alte criterii precum suprafața de depozitare, retenția de personal, plata către furnizori sau salariile acordate.

Suntem ceea ce suntem astăzi – liderul pieței de curierat din România – datorită unei conduite comerciale și operaționale constante. Dacă ne uităm la rezultatele financiare, putem observa că avem un business sustenabil din toate punctele de vedere. Această recunoaștere se datorează celor 55.000 de clienți business pe care îi avem și celor 350.000 de destinatari cu care interacționăm zilnic. Nu în ultimul rând, nu uităm de echipa FAN Courier, cei 7.500 de angajați care fac toate aceste cifre posibile“ – Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier

Trofeul acordat FAN Courier

Locul al doilea a fost câștigat de Sameday Courier, companie care a înregistrat rezultate extrem de bune în 2021 și ale cărei servicii au crescut foarte mult datorită inovațiilor aduse în piață, în special pe segmentul livrărilor la locker.

Nu în ultimul rând, cea de-a treia poziție a fost ocupată de Cargus, un brand care vine puternic din spate, cu un nume din ce în ce mai bun, cu o soluție de plată cu cardul inovativă și una din primele opțiuni ale retailerilor.

„Acest premiu vine ca o recunoaștere a investițiilor constante în digitalizare, în eficientizarea operațiunilor, cu scopul de a ne continua misiunea de a ajunge opțiunea de livrare numărul unu și de a asigura cele mai bune servicii de livrare pentru clienții noștri și, desigur, pentru beneficiarii finali ai serviciilor Cargus. De asemenea, mulțumirile se duc și către colegi și întreaga echipă Cargus“ – Andreea Radu, Digital Marketing Manager Cargus

Articole similare

Ad