Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Lidl își face propria linie maritimă și cumpără containere

Gigantul german Lidl, parte a grupului Schwarz, al cincilea cel mai mare retailer din lume, are o soluție la problemele din lanțurile de aprovizionare care afectează comercianții cu amănuntul din întreaga lume. Compania plănuiește să înceapă o linie de transport maritim și să cumpere containere pentru a-și menține fluxul de mărfuri.

Retailerul a depus o cerere la Oficiul European de Mărci de înregistrare a mărcii Tailwind Shipping Line. Potrivit dosarului, compania intenționează să utilizeze noua operațiune pentru transportul și livrarea mărfurilor, inclusiv transportul mărfurilor, transport cu nave de marfă, transportul aerian de mărfuri, servicii de manipulare a mărfurilor de import și export.

„Putem confirma că Lidl va folosi unele dintre propriile capacități de transport maritim în viitor. Acesta este un alt element de bază pentru securizarea lanțurilor noastre de aprovizionare și a disponibilității bunurilor în sucursalele noastre”, a declarat un purtător de cuvânt al companiei pentru publicația germană Manager Magazin, potrivit Maritime Executive.

Rapoartele indică faptul că retailerul are în prezent un volum de 400 până la 500 TEU pe săptămână. Nu exista nicio indicație despre câte nave ar putea plănui să cumpere sau despre rutele pe care intenționează să opereze. Vestea conform căreia retailerul este în negocieri cu companiile de transport maritim a fost raportată pentru prima dată în publicația comercială germană Lebensmittel-Zeitung și ulterior confirmată de companie către o gamă largă de mass-media germane. Publicația comercială relatează că Lidl a căutat mai întâi să investească într-o companie de transport maritim existentă înainte de a decide să înființeze propria companie de transport maritim și să cumpere nave.

Articole similare

Ad