Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

RENAULT si DACIA: povestea merge mai departe

Luna aceasta s-au implinit 15 ani de cand Dacia a intrat in grupul Renault, in 1999. In prezent, Dacia este un actor major al economiei romanesti, cel mai mare exportator al Romaniei si compania cu cea mai mare cifra de afaceri din tara.
La momentul privatizarii, Dacia se confrunta cu probleme severe: un aparat industrial uzat, o gama de produse invechita, absenta culturii clientului, structura financiara fragila, capacitate de inovare limitata si o retea de furnizori depasita.
 

Starile angajatilor Uzinei Dacia, in 1999, alternau de la entuziasm, bucurie si speranta, la neliniste si incertitudine. Dacia avea sa devina o marca a Grupului Renault. „era o bucurie peste tot. Stiam ca Renault producea masini de calitate si ar fi fost o realizare pentru Dacia. Aveam cu totii asteptari. Ne gandeam cum ni se vor schimba conditiile de munca, cum vom fi implicati in noi proiecte. Ne asteptam sa ne creasca salariile, sa se schimbe politica de resurse umane. Simteam, cumva, ca toate schimbarile din fabricatie vizau o performanta durabila. Dupa 15 ani, Vopsitoria arata radical diferit. Inainte sa vina Renault, caroseriile vehicul soseau pe lanturi, astazi vin pe sanii”, a declarat Gabriela Stoica, operator la Uzina Vehicule.

Articole similare

Ad