Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Piața de semiremorci din România a crescut în primul trimestru din 2021 cu 27%

În primele trei luni din 2022 s-au înmatriculat pentru prima dată în România, conform datelor DRPCIV, 1.015 semiremorci noi și 1.630 rulate, iar 3.690 au fost reînmatriculate, față de 785, 2.124, respectiv 3.445 în perioada similară din 2021. Iar conform calculelor noastre, care le includ la categoria semiremorcilor noi și pe cele rulate la prima înmatriculare în România, dar care au data primei înmatriculări cu cel mult șase luni mai devreme de data înmatriculării în România, este vorba despre 1.174 de semiremorci noi în 2022 și de 924 în 2021.

Liderul pieței este Schmitz Cargobull, cu 349 de semiremorci, în scădere însă față de cele 404 din perioada similară a anului trecut. Urmează în clasament Krone, cu 151, față de 150 în 2021, și, în revenire, Kögel, cu 135, față de 52.

Clasamentul continuă cu Schwarzmüller, cu 91, față de 72 în 2021, Wielton, cu 74/38, Mega (71/19) Meiller (61/27), Kässbohrer (36/16), Berger (27), Magyar (25) și Zaslaw (11). Iar alți 48 de producători au vândut sub 10 semiremorci noi.

Articole similare

Ad