Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Palfinger si Kamaz au incheiat doua joint-venture in Rusia

Ambele companii sunt listate la bursa, iar Kamaz este cel mai mare producator rus de camioane si al 11-lea din lume, cu volume mari de vanzari atat pe piata locala, cat si in Asia si America Latina.
Palfinger va detine 49% din actiuni si Kamaz 51% din compania care se va ocupa de montarea caroseriilor si de instalarea de sisteme de incarcare si manipulare a marfurilor, iar in afara de reteaua de dealeri Kamaz va fi organizata, separat, o alta.
 

Noua companie va fi localizata in Naberezhnye Chelny (Tatarstan), nu departe de sediul central Kamaz, si va avea ca obiectiv sa livreze peste 3.000 de caroserii/an pana in 2019.
Al doilea joint-venture, in care Palfinger va avea 51% din actiuni, se va ocupa de productia de cilindri, este la Neftekamsk (regiunea Bashkortostan), unde Kamaz produce deja cilindri, si unde se va investi masiv in modernizarea fabricii, si va avea ca obiectiv sa ajunga la 80.000 de cilindri pentru macarale, camioane si echipamente de constructii pana in 2019.
Intrucat cele doua tranzactii au nevoie de numeroase aprobari, inceperea activitatii celor doua noi companii este planificata pentru finalul lui noiembrie 2014.
Herbert Ortner, CEO Palfinger, explica interesul pentru Kamaz prin dorinta de a se extinde in fostele state CSI, o regiune foarte importanta in general, si pentru Palfinger in special, dar si prin flexibilitatea si orientarea spre performanta de care a dat dovada producatorul rus.

Articole similare

Ad