Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Meierling propune ELT++, un sasiu usor din Al pentru transportul placilor de sticla

In ultimii 40 de ani, vehiculele pentru transport de sticla au fost construite numai din otel. In echipa cu specialistii in logistica olandezi Emons/van Huet, Meierling a dezvoltata o remorca optimizata din punct de vedere al greutatii, pentru transportul placilor de sticla (in format obisnuit 6×3,21 m). Aceasta are un sasiu complet din aluminiu, care aduce avantajul semnificativ al sarcinii utile comparativ cu versiunile existente din otel. Caracteristica unica vine de la o singura piesa, traversa principala extrudata, care livreaza o combinatie excelenta intre greutate si rezistenta.
 

Metodele conventionale ca indoirea sau sudarea foilor de otel vin cu dezavantajul unei slabiri ca urmare a cresterii fragilitatii.
Inainte de dezvoltarea unui incarcator de sticla complet din aluminiu, remorcile de otel aveau o greutate neta cuprinsa intre 7 si 7,8 t. Cu acestea, in tarile in care reglementarile permiteau o greutate totala de 40 t puteau fi cuprinse si transportate opt pachete de sticla (22,4 t fiecare, cu o greutate de 2,8 t). Cu greutatea neta de numai 5,5 t a remorcii Meierling, sarcina utila creste la noua pachete (25,2 t) in aceste tari si chiar 11 pachete (30,8 t) in cele care permit o greutate totala de 44 t, cu impact semnificativ asupra costurilor de transport ale logisticienilor si producatorilor din industria sticlei.
Testele au aratat ca sasiul de aluminiu si fixarea optimizata a sticlei duc la mai putine spargeri ale acesteia. Datorita cresterii relativ mari a sarcinii utile, exista avantaje imense in ceea ce priveste mediul inconjurator: mai putine transporturi, consum mai mic de combustibil, emisii reduse de CO2 etc.
Utilizarea noii remorci este in principiu similara cu a celei anterioare, de otel.

Articole similare

Ad