Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Balcanii, un punct strategic pe harta GEFCO, si nu numai

GEFCO a organizat, pe 30 septembrie, o conferinta de presa in care a prezentat noile sale proiecte de dezvoltare din Europa Centrala si Balcani, zona in care compania si-a crescut cifra de afaceri cu 11,8% intre 2011 si 2013, asa cum arata Pierre-Jean Lorrain, directorul executiv al companiei pentru Europa Centrala, Balcani si Orientul Mijlociu, si de care se leaga mari sperante in vederea atingerii obiectivului global al companiei, o cifra de afaceri de opt miliarde de euro pana in 2020. De aceea GEFCO are in vedere o expansiune geografica rapida in zona, cu 2-3 subsidiare noi in fiecare an.
 

Compania are aici peste 2.000 de angajati, a obtinut in 2013 o cifra de afaceri de 692 de milioane de euro si deserveste mai mult de 17.000 de clienti din diferite sectoare de activitate.
In ceea ce priveste subsidiarele din zona Balcanilor – Romania, Bulgaria, Slovenia si, din 2013, Croatia – toate au inregistrat cresteri semnificative in ultimii ani din punct de vedere al expertizei logistice, inregistrand un avans de peste 10 pozitii in ultimii trei ani din acest punct de vedere. In plus, datorita profesionalismului companiilor de transport din cele patru tari, si alte subsidiare GEFCO din Europa de Vest au ajuns sa foloseasca parteneri din Balcani, iar infrastructura din regiune, care, cu investitii solide, va permite realizarea aici a principalului coridor de traversare intre Europa si Asia, este un alt argument in favoarea potentialului ridicat al zonei. Nu trebuie uitate nici dezvoltarea activitatii de transport maritim prin crearea unui circuit intre porturi, sub exclusivitatea GEFCO (short sea), folosind capacitatea porturilor Koper, Constanta, Varna, Rijeka sau Bar, si nici dezvoltarea activitatii de logistica a vehiculelor finite.

Articole similare

Ad