Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Situatia din Franta impune reducerea flotei

Legea din Franta care prevede sanctionarea cu o amenda de 30.000 de euro si un an de inchisoare pentru administratorul firmei de transport al carei sofer petrece pauza saptamanala normala de 45 de ore in cabina camionului a fost principalul motiv pentru care Dianthus a decis sa vanda din camioane. „Daca in trecut aveam multe curse in Franta, 60% din exporturi, acum ne ferim de aceasta tara. In general incercam ca la sfarsitul saptamanii sa ramana pe teritoriul Frantei doar cei care au pauza redusa, de 24 ore, in asa fel incat sa mearga si sambata si sa nu intre sub incidenta legii.
 

Daca avem camioane pe care efectiv nu putem sa le scoatem din Franta, atunci soferii sunt cazati la hotel – cautam cea mai ieftina varianta pe care o putem gasi in zona respectiva. Insa pana acum nu au fost controale. Am crescut preturile de transport, unii clienti au acceptat, altii nu, caz in care ne-am mutat in alte zone. Nu poti sa risti o asemenea amenda si un an de inchisoare“, a explicat Dan Niculescu, directorul comercial Dianthus, aratand ca francezii sunt protectionisti prin supra-reglementare, ceea ce face ca restul europenilor sa nu mai fie competitivi. De fapt, marea lor problema sunt polonezii care fac cabotaj mult in Franta, iar romanii sunt victima colaterala. In opinia acestuia, rautatea sindicatelor franceze este evidenta. Dianthus a avut probleme intr-o parcare din Franta cu un camion langa care mai era unul polonez. Ambele au fost vandalizate, anvelopele de pe semiremorci au fost gaurite cu bormasina. Restul camioanelor din parcare nici nu au fost atinse.
In prezent, Dianthus lucreaza foarte mult pe relatia Spania, Germania, Franta la care se adauga un volum destul de mare pentru Europa de Est, Polonia, Cehia, Slovenia, Ungaria.

Articole similare

Ad