Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Lamberet KPES ranforseaza legatura dintre axa si sasiu

Montarea axelor pe sasiu nu a evoluat in ultimii 40 de ani, ceea ce a condus la o crestere a cazurilor de fisuri/defectari, ingrijorand producatorii de semiremorci. Intr-adevar, motorul camioanelor si-a dublat puterea si cuplul (de la maximum 300 CP in anii ‘70 la 700 CP in prezent), puterea sistemului de franare camion+remorca a avut aceeasi evolutie, greutatea totala a remorcii a crescut pana la 44 t si reteaua de sosele are din ce in ce mai multe sensuri giratorii si tampoane de incetinire.
 

Ca rezultat, apare o uzura substantiala a zonei axei, afectand sudura consola/sasiu, ceea ce duce in unele cazuri la rupere. KPES este un design inovativ al atasarii axei la sasiu, urmand sa devina noul standard din industrie, prin indeplinirea a trei obiective principale: intareste legatura dintre axa si sasiu, disipeaza energia transmisa prin cuplarea placii la punte, pentru a incetini uzura, si este usor de intretinut prin posibilitatea de a verifica usor, preventiv, starea sistemului, si de a-l inlocui daca este necesar.
Pentru a atinge aceste obiective si a echipa primul sasiu Lamberet cu KPES, acesta este format dintr-o axa standard si o consola sudate pe o placa de otel de 80×80 cm ranforsata, pozitionata sub sasiul remorcii, un elastomer special de absorbtie a socurilor, strans intre consola pivotului si sasiu, care absoarbe energia si anuleaza orice inclinare, si suruburi de fixare a placii care pun intregul sistem sub presiune.
Laboratorul Vincotte a dovedit ca KPES rezista de trei ori mai mult decat un sistem standard cu pivot. Designul sau nu interfereaza in niciun fel cu operarea zilnica a remorcii si nici cu cuplarea placii la remorca si adauga cativa milimetri la inaltimea totala a remorcii, fiind un model universal, care poate fi montat pe orice tip de sasiu.

Articole similare

Ad