Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Vânzările de semiremorci noi, cu aproape 10% mai mari decât în 2021

În primul semestru din 2022 s-au înmatriculat pentru prima dată în România, conform datelor de la DRPCIV, 2.255 de semiremorci noi și 3.229 rulate, și 6.997 au fost reînmatriculate, față de 2.033, 3.981, respectiv 6.521 în 2021. Iar conform calculelor noastre, care le includ la categoria semiremorcilor noi și pe cele care în statisticile DRPCIV apar ca fiind rulate la prima înmatriculare, dar care au data primei înmatriculări cu cel mult șase luni înainte de data înmatriculării în România, este vorba de 2.541 de semiremorci noi, față de 2.330.

Schmitz conduce în clasament, cu 734 de semiremorci noi (387 de prelate, 247 de basculante, 66 cu temperatură controlată, 8 pentru transport de containere, 21 de izoterme și 5 furgoane), în scădere față de cele 898 din 2021. Krone a vândut 481 de semiremorci noi, față de 430 în 2021, iar Kögel 218/166. Wielton a vândut 202 de semiremorci noi, față de 135 în primul semestru din 2021, Mega 197 de basculante și 1 pentru transport de lemn, față de 117 în 2021, iar Schwarzmüller 142, față de 129.

Sub 100 de unități sunt în dreptul Meiller (81 de basculante, față de 46), Kässbohrer (77/38), Magyar (36 de cisterne ADR, la fel ca în 2021), D-TEC (33 pentru transport de containere, față de 28), Berger (31/15), Stas (31/16), Zaslaw (27/9), Bodex (15 basculante), Spitzer (15 cisterne), Spitzer (15 cisterne), OMEPS (12 cisterne), Fliegl (10 prelate și 1 pentru transport de vehicule), Lecitrailer (10 prelate).

Toți ceilalți producători au vândut mai puțin de 10 unități.

Articole similare

Ad