Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

CEVA si-a crescut volumele si rezultatele financiare

CEVA Holdings LLC a anuntat rezultatele pentru trimestrul incheiat la 30 septembrie 2014.
Activitatea de transport aerian a inregistrat o crestere a volumelor de 5% fata de perioada similara a anului anterior, in timp ce activitatea de transport maritim a depasit nivelul de crestere al pietei, cu o crestere a volumelor de 11% in trimestrul 3 al anului.
“In 2014, prioritatile noastre au fost foarte clare; astfel, ne-am reconfigurat echipa de management, cu lideri executivi care cunosc industria, ceea ce a avut un impact imediat,

si ne-am organizat planul de adresare a pietei pe baza principalelor linii de activitate – Transport aerian (Airfreight), Transport maritim (Oceanfreight) si Logistica pe baza de contract (Contract Logistics), pentru a spori valoarea pentru client. Acum anuntam transformarea modelului nostru de operare pentru a creste viteza de actiune, prin adoptarea unui model local, mai degraba decat regional. Pentru clientii nostri, acest model de operare la nivel local este o veste foarte buna, deoarece permite un proces decizional mai rapid si o mai mare capacitate de raspuns la nevoile lor”, a declarat Xavier Urbain, CEO al CEVA.
Veniturile inregistrate in trimestrul 3, in cuantum de $1.992 milioane, au reprezentat o crestere de 0,7% fata de trimestrul 2 al anului si o imbunatatire semnificativa comparativ cu trimestrele recente, datorita tendintelor pozitive ale volumelor pe segmentul FM. EBITDA ajustat a crescut cu 6,7% fata de trimestrul anterior. Activitatea de Contract Logistics a realizat o marja EBITDA peste nivelul pietei, ca urmare a performantei puternice de pe piata din SUA, atenuata insa de volumele mai slabe de pe piata auto din Asia Pacific si anumite provocari pe termen scurt legate de contractele noi in procesul de implementare. Restrangerea capacitatilor de transport aerian pe culoarele comerciale transpacifice a creat presiuni asupra marjelor activitatii de FM in acest trimestru, contracarand cresterea voumelor.
Noile tranzactii castigate de la inceputul anului si pana in prezent au inregistrat o crestere de 20% fata de anul precedent, activitatea de Contract Logistics avand o crestere de 19% iar cea de Freight Management de 20%. In continuare, compania a realizat beneficii de pe urma investitiilor strategice in alinierea liniilor de activitate, managementului licitatiilor, axarii mai puternice pe culoarele comerciale si suplimentarii personalului de vanzari din teren.
Pasul urmator in executarea strategiei CEVA este adoptarea unui nou model de operare care consta in eliminarea structurilor existente bazate pe regiuni si trecerea la o structura bazata pe 17 clustere geografice locale de tari cu reguli de guvernanta si de business standardizate. Clusterele pot fi alcatuite dintr-o singura tara mare, cum este cazul Chinei, sau un grup de mai multe tari vecine. Noua structura va intra in vigoare la 1 ianuarie 2015. Noul model de operare va duce la o crestere a eficientei si productivitatii retelei, prin eliminarea activitatilor si functiilor redundante si prin intarirea comunicarii intre diferitele linii de activitate.
Pe langa anuntarea noului model de operare, in trimestrul 3 al anului CEVA a implementat o serie de initiative de economisire a costurilor, ale caror rezultate se vor vedea in a doua jumatate a lui 2014 si in 2015. Aceste masuri includ restructurari intr-o serie de tari europene, inaugurarea sistemului de licitatii electronice pentru a genera economii in transporturi, continuarea eforturilor de reducere a costurilor generale si administrative si consolidarea locatiilor in Singapore, printre altele.
Compania a anuntat de asemenea ca Michael Schaecher, fostul Chief Operating Officer, Global Airfreight, a preluat conducerea liniilor de activitate Airfreight si Oceanfreight. Schaecher, care s-a alaturat CEVA in aprilie anul acesta, este o persoana cu o vasta experienta in functii de conducere in industria de profil, lucrand anterior in Freight Management in companii precum DHL Global Forwarding, Star Broker AG si Panalpina World Transport GmbH. Pe langa rolul sau actual, preia si responsabilitatile anterioare ale lui Dominik Tichelkamp, fostul Chief Operating Officer, Global Oceanfreight, care a parasit Compania.

Articole similare

Ad