Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Toate frigorificele Schmitz primesc automat echipamente pentru produse farmaceutice

Schmitz Cargobull a organizat de curând un eveniment pre IAA în care a prezentat, printre alte modele noi sau optimizate, și noua S.KO Cool, compatibilă cu TAPA TSR1, deci care dispune de sistem acustic de avertizate integrat în TrailerConnect, care se declanșează când la dubă are acces o persoană neautorizată, și de sistem electronic de blocare a ușilor TL4 care se activează prin simpla apăsare a unui buton în TrailerConnect sau în aplicația beSmart. Toate blocările și deblocările de uși sunt documentate 100% și oferă astfel dovada că semiremorca a fost închisă pe parcursul transportului. În plus, vehiculul poate fi echipat cu cabluri de alarmă în panourile laterale și sub acoperiș pentru a respecta cerințe care le depășesc pe cele de la TAPA TSR1. Iar clienții își pot primi din fabrică, dintr-o singură sursă, toate componentele hardware și funcțiile din portal.

Semiremorcile frigorifice Schmitz primesc automat toate echipamentele necesare pentru transport de produse farmaceutice, în cazul cărora menținerea temperaturii în intervalele predefinite are prioritate. Pentru a permite detectarea din timp a oricăror fluctuații sunt instalate dispozitive de înregistrare a datelor, dar și distribuția optimă a aerului și a temperaturii sunt importante, ca și respectarea cerințelor speciale de igienă a caroseriei. Iar agregatul Schmitz oferă o performanță mare de răcire și încălzire datorită celor doi sau patru senzori de temperatură special calibrați, potriviți pentru produsele farmaceutice. În plus, sunt disponibile și agregatele altor furnizori.

S.KO Cool este 100% Smart, adică are TrailerConnect® în dotarea standard, pentru o mai mare transparență a datelor despre folosirea flotei, dar și pentru a defini locațiile de încărcare/descărcare unde sistemele de blocare a ușilor se deschid/închid automat. Iar noul tablou de bord FleetHealth din TrailerConnect® oferă dintr-o privire toate informațiile relevante pentru agregat și atrage atenția din timp asupra lucrărilor de întreținere necesare pe viitor.

Pentru transport MultiTemp peretele despărțitor poate fi acum poziționat fără eforturi suplimentare și sigilează eficient conductele de aer, distribuind automat aerul numai în zona frontală. Iar montarea inovatoare a conductelor de aer permite curățarea ușoară și igienică. Fiabilitatea noului sistem de distribuție a aerului a fost confirmată de DEKRA și securizarea eficientă a sarcinii este și ea garantată datorită barelor verticale de prindere care pot fi poziționate rapid și ușor între conductele de aer, pentru a ancora mărfurile.

CIS (Cargobull Interface System) este utilizat pentru a monitoriza date precum nivelul de încărcare a bateriei agregatului, astfel încât să se garanteze că funcționarea lui nu este întreruptă. Dacă nivelul de încărcare este critic, primele sunt oprite dispozitivele de la periferie, urmate de TrailerConnect®, pentru a ajuta la menținerea performanței de răcire cât mai mult timp. CSI se folosește și pentru recunoașterea camionului prin semnal radio, dacă are etichetă RFID corespunzătoare, informațiile fiind afișate în TrailerConnect®. În plus, un panou solar de pe agregatul Schmitz ajută la prevenirea descărcării în foarte mare măsură a bateriei de pornire, care se poate întâmpla din cauza timpilor lungi de mers la ralanti, în special iarna, sau prin adăugarea de dispozitive suplimentare, cum ar fi cel de înregistrare a temperaturii. Or, folosind panoul solar, bateria de pornire este încărcată și păstrată gata de drum pentru o perioadă lungă de timp. Modulul solar (care poate fi montat și retrofit) este instalat direct pe agregat, astfel că înălțimea totală a remorcii nu este afectată, iar datorită unghiului de înclinare sunt limitate acumulările de murdărie, zăpadă și gheață.

Articole similare

Ad