Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

2014 a marcat un trend pozitiv in piata de retail

Potrivit DTZ Echinox, 2014 a marcat un trend pozitiv in zona de Retail. Datele Eurostat care plaseaza Romania intre fruntasele Europei, atat pentru partea de consum in zona food.
Cum 2014 a adus o imbunatatire a consumului, DTZ estimeaza ca in 2015 cererea de spatii comerciale va creste la toate nivelurile, inclusiv in galerii comerciale, parcuri de retail si malluri de mari dimensiuni. Grupuri precum LPP (Reserved), Debenhams, Marks & Spencer, Pepco, CCC au deja planuri importante pentru Romania. „Observam o atentie sporita din partea unor retaileri din regiune, mai ales din Polonia si Turcia, care atingand un plafon maxim in tarile de origine, decid sa se extinda in Romania datorita similaritatilor consumatorilor, dar si datorita unei stabilitati economice validate in ultimii ani”, a spus Sebastian Mahu, Head of Property Management Department.
 

Principalele arii care au cunoscut cresteri in 2014 sunt zonele de decoratiuni, fashion si servicii, insa performerul anului este zona de electronice, care la opt ani de la boom-ul pietei, simte o revigorare puternica. Chiar si pe fondul cresterii zonei de online, retailul brick & mortar pentru electronice si-a consolidat vanzarile marjand pe nevoia oamenilor de a inlocui aparatura depasita tehnologic.
Cresterea cifrelor de afaceri inregistrate de retaileri este confirmata de toate proprietatile unde DTZ Echinox are colaborari active.
DTZ Echinox administreaza in prezent un portofoliu de 150.000 m2 de proiecte real estate, dintre care trei de retail.

Articole similare

Ad