Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Routier European Transport continuă să urce în topurile după cifră de afaceri și active

Routier European Transport a avut în 2022 venituri cu 33% mai mari decât în 2020 – 34,85 de milioane de euro, față de 26,23 – și intră astfel în Top 20 transportatori români după cifra de afaceri. Creșterea se datorează, așa cum explică Rareș Retegan, managing partner Routier, în foarte mică măsură tarifelor mai mari, și mult mai mult faptului că au fost cumpărate peste 100 de semiremorci pentru transport multimodal (ajungându-se de la 315 la final de 2020 la 420 la final de 2021), deci volumul pe acest segment de activitate a înregistrat un salt spectaculos, inclusiv datorită noii relații intermodale Stuttgart-Oradea. Și casa de expediții a crescut, „dar nu mult“. Multimodalul contribuia în 2021 cu circa 60% la cifra de afaceri a Routier, transportul rutier cu circa 25%, casa de expediții cu circa 14%, și alte activități cam cu 1%. În primul semestru din 2022 firma nu a primit mai multe locuri pe tren – „am cerut, dar abia din a doua parte a anului am mai primit ceva“ – deci volumele de multimodal nu au mai crescut, în schimb a crescut, „dar nu mult“, transportul rutier. Tocmai din cauza capacității restrânse de la multimodal, Routier va avea din 2023 cinci block-train-uri proprii, astfel încât volumele să crească din nou atât pe ruta Köln-Curtici, cât și pe Stuttgart-Oradea, ajungând la un volum de 220 FTL/săptămână/sens, pe relația Köln-Curtici și 120 FTL/săptămână/sens pe relația Oradea-Stuttgart, iar pentru asta va crește și flota de semiremorci.

Articole similare

Ad