Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Primele vehicule comerciale Hyundai cu hidrogen pentru HyLane sosesc în Germania

Acesta a fost un moment cheie pentru Hyundai și HyLane: Beat Hirschi, directorul general al Hyundai Hydrogen Mobility (HHM), și Sara Schiffer, directorul general al HyLane GmbH (hylane), au preluat acum, la Bremerhaven, primele camioane Hyundai XCIENT Fuel Cell pentru Germania. Primele șapte camioane fac parte dintr-un total de 27 de vehicule care urmează să fie livrate în Germania direct de la uzina Hyundai din Coreea de Sud în următoarele săptămâni. În prima fază, HyLane primește la livrare un total de 17 camioane.

Sosirea celor mai recente camioane electrice cu pile de combustie pe bază de hidrogen Hyundai marchează o piatră de hotar în istoria mobilității în Germania – cu potențialul de a decarboniza transportul rutier greu. Daniel Keller, director de operațiuni, Hyundai Hydrogen Mobility, și Hojun Suh, director de strategie, Hyundai Hydrogen Mobility, s-au deplasat, de asemenea, la Bremerhaven pentru predarea către primul client din Germania.

Beat Hirschi, CEO al HHM afirmă că „acesta este un moment istoric. În urma lansării cu succes a autocamionului cu pile de combustie Hyundai XCIENT în Elveția, ne extindem activitățile în Europa, concentrându-ne inițial pe Germania. Am reușit să convingem hylane să participe, o companie tânără care ne împărtășește valorile și care aduce o contribuție reală la protecția mediului și la decarbonizarea transportului greu de mărfuri.”

Sara Schiffer, director general al hylane, a comentat: „Am fost foarte încântată de acest lucru: Primele camioane de serie constituie baza unei cooperări pe termen lung cu Hyundai, pe care o vom extinde în mod continuu de acum înainte. Închiriem vehiculele la un preț fix pe kilometru, permițându-le clienților noștri să utilizeze camioanele în funcție de necesități și cu riscuri reduse.”

Toate vehiculele livrate au fost finanțate de Ministerul Federal pentru Digital și Transporturi. Programul de finanțare este coordonat de NOW GmbH.

Kurt-Christoph von Knobelsdorff, directorul general al NOW, a adăugat: „Vehiculele comerciale cu sisteme de propulsie cu pile de combustie pe bază de hidrogen au un mare potențial de a face transportul rutier de marfă în Germania și în Europa mai sustenabil, în special pe rutele de lungă distanță. Industria logistică manifestă un interes considerabil pentru camioanele cu pile de combustie pe bază de hidrogen, astfel încât sosirea primelor vehicule din producția de serie este o veste foarte bună. NOW are plăcerea de a felicita hylane pentru acest pas și așteaptă cu nerăbdare să continue să sprijine acest start-up DEVK.”

Primele camioane electrice pe bază de hidrogen produse în serie

Vehiculele XCIENT Fuel Cell au o autonomie de aproximativ 400 km. Acestea stochează hidrogenul în 7 rezervoare, iar timpul mediu de realimentare este de 10 minute. XCIENT Fuel Cell pentru hylane este o dezvoltare ulterioară a primelor camioane H2 produse în serie care vor fi utilizate în Germania. Imediat ce părăsesc nava, vehiculele merg direct la carosieri, unde sunt configurate versiunile personalizate (de exemplu, cutii frigorifice sau uscate).

Articole similare

Ad