Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Wielton se pregătește să construiască o nouă fabrică

Wielton va construi o nouă fabrică în Zona Economică Specială Łódź, la un cost de peste 50 de milioane de zloți (10.566.500 milioane de euro). Wielton va primi un sprijin de până la 20 de milioane de zloți (4.226.600 milioane de euro) din partea Zonei Economice Speciale Łódź pentru noua investiție. Compania va cheltui până la 45 de milioane de zloți (9.509.850 milioane de euro)  până pe 31 decembrie 2027 și 5 milioane de zloți (1.056.650 milioane de euro)  pentru bunuri imobiliare până pe 31 decembrie 2032.

Aici Wielton intenționează sa producă panouri pentru semiremorci frigorifice. Wielton s-a angajat în acest proiect de mai mulți ani, iar cererea de remorci și caroserii frigorifice, izoterme și pentru furgonete va crește datorită cerințelor și cererii tot mai exigente. Clienții sunt din ce în ce mai interesați de produsele proaspete, de exemplu, în lanțul Dino, acestea reprezintă 37% din vânzări. 

Datele Asociației Poloneze a Industriei Auto arată că, în 2021 s-au vândut peste 6.000 de vehicule carosate din cele 32.000 înmatriculate cu totul – o cotă de piață de 21%. Acestea și-au consolidat cota față de 2020 cu 3 puncte procentuale. Printre acestea s-au numărat peste 3.300 de furgonete frigorifice, 2.100 de izoterme și 1.200 de furgonete multifuncționale. Ponderea caroseriilor frigorifice și a celor izoterme a fost de 16,8 %.

Wielton are unități de producție în Wieluń, Auxerre (Franța), Peterborough (Regatul Unit), Waltrop (Germania) și Guillen (Spania). O uzină de asamblare funcționează la Pescara (Italia) și, în urma invaziei rusești în Ucraina, Wielton a închis uzina de asamblare din Sheremetyevo (Rusia) și a încetat vânzările de vehicule pe această piață.

Wielton Group deține mărcile: Wielton, Fruehauf, Lawrence David, Langendorf, Viberti și Guillen. În primul trimestru al anului, Grupul Wielton a vândut 6.100 de semiremorci și remorci în valoare de peste 0,8 miliarde de zloți (169.064.000 milioane de euro) , din care aproape 27% au provenit din Franța și peste 20% din Polonia.

Producătorul ocupă primul loc pe piața franceză, al doilea în Polonia și Marea Britanie și al zecelea în Germania. Este al treilea producător de remorci și semiremorci din Europa și al zecelea din lume.

Articole similare

Ad