Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

DPD Romania a livrat 4,8 milioane colete in 2014, cu 27% mai mult decat in 2013

Cresterea volumelor s-a datorat in principal comertului online si a fost in linie cu cresterea cifrei de afaceri si a profitului, afacerile companiei situandu-se anul trecut la o valoare de 75,5 milioane lei, cu 14% mai mult decat in 2013. De asemenea, DPD a inregistrat in 2014 profit de 3,7 milioane lei, in crestere cu 27% fata de 2013.
Rezultatele vin sa confirme dinamica de crestere a DPD din ultimii ani, principalele motoare de crestere din 2014 fiind noi servicii dedicate clientilor B2C, solutiile logistice integrate, comertul online si cresterea portofoliului de clienti internationali care au optat pentru serviciile pe care DPD le ofera in Romania. La acestea se adauga siguranta operationala si financiara oferita de grupul DPD, lider european in curieratul rutier.
 

DPD a avut anul trecut rezultate foarte bune atat pe segmentul B2B, cat si B2C, cel din urma reprezentand o pondere de 50% din business-ul companiei.
Pentru 2015 DPD estimeaza afaceri de peste 100 milioane lei, in crestere cu peste 30% fata de 2014. Obiectivele ambitioase sunt sustinute de planul investitional in valoare de 15 milioane de euro, demarat in 2014, care seteaza ca tinta pentru 2020 pozitia de lider pe piata de curierat in zona Balcanilor.
O data cu rezultatele financiare ompania a anuntat si un nou nume pentru DPD in Europa: DPDgroup.
„2014 a reprezentat un an cheie pentru dezvoltarea DPD la nivelul regiunii balcanice si un start bun pentru urmatorii 5 ani, in care DPD Romania urmeaza sa joace un rol important in aceasta regiune. Cresterile inregistrate anul trecut la nivel de venituri, volume si profit se datoreaza in primul rand sprijinului si suportului grupului DPD. Aceste rezultate nu sunt intamplatoare, ele reprezinta investitiile sustinute din ultimii ani dar si munca intregii echipe DPD Romania, de la echipa de management pana la curierii din teren. Toate acestea s-au concretizat in ceea ce reprezinta DPD astazi: o companie puternica, o echipa unita si rezultate foarte bune. Anul 2014 ma face sa fiu increzator in atingerea obiectivelor si viziunii GeoPost in regiune.Vom continua sa inovam si sa cream servicii cat mai convenabile si flexibile pentru clienti, devenind astfel parteneri de incredere ai acestora.“ declara Lucian Aldescu, CEO DPD Romania.

Articole similare

Ad