Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Grupul Renault și Castrol își extind parteneriatul pentru furnizarea de lubrifianți până în 2027

Grupul Renault și Castrol, divizia mondială de lubrifianți, parte a grupului BP, își prelungesc parteneriatul cu încă 3 ani, până la sfârșitul anului 2027. Cele două companii vor continua să conceapă împreună și să furnizeze uleiuri de motor pentru piața secundară rețelei mondiale de dealeri a mărcilor Grupului Renault (Renault, Dacia și Alpine).

Pe lângă prelungirea parteneriatului, gama de produse co-branduite de Grupul Renault și Castrol va fi, de asemenea, extinsă cu un nou lubrifiant de motor cu vâscozitate redusă, special conceput pentru vehiculele conforme cu normele Euro 7. Acest produs, cunoscut sub numele de AN2022 (Alliance Norm 2022), a fost dezvoltat special pentru a respecta standardele Alianței Renault-Nissan-Mitsubishi și va fi disponibil din octombrie 2022.

Grupul Renault a selectat Castrol ca partener pentru lubrifianții pentru uleiul de motor de umplere a service-ului post-vânzare la nivel mondial în 2020. Părțile au conceput împreună o gamă personalizată de produse de marcă comună Renault Group Castrol, care sunt vândute exclusiv prin intermediul rețelei. Acest parteneriat permite proprietarilor și piloților Renault, Dacia și Alpine să beneficieze de cooperarea de succes care, alături de parteneriatul lor din Formula 1, împinge limitele tehnologice atât pe circuit, cât și în afara acestuia.

François Delion, VP Global Aftersales al Grupului Renault, explică: „Suntem foarte încântați să prelungim parteneriatul nostru cu Castrol pentru uleiul de motor până la sfârșitul anului 2027. Aceasta este o nouă consolidare a colaborării noastre, care completează relația noastră în Formula 1, care reprezintă un teren de testare excelent pentru optimizarea tehnologiilor noastre. Prin punerea în comun a expertizei noastre respective în acest domeniu, putem oferi cele mai bune servicii post-vânzare posibile rețelelor și clienților noștri.” Slawek Radon, vicepreședintele Castrol pentru parteneriate, adaugă: „Extinderea acordului post-vânzare și colaborarea strânsă cu Grupul Renault este o dovadă a parteneriatului puternic și tot mai profund dintre cele două companii. Continuăm să explorăm împreună noi oportunități de afaceri pentru a oferi clienților produse și servicii remarcabile.”

Articole similare

Ad