Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cargus preconizează volume mai mari cu 25% în perioada sezonului de Black Friday

Cargus, prima companie de curierat de pe piața românească, estimează o creștere în volume de 25% în comparație cu ediția de anul trecut. În acest mod, începutul vârfului de sezon pe piața de curierat reprezintă un eveniment important pentru întreaga industrie e-commerce și consumatori.

Cargus a început pregătirile pentru Black Friday încă de acum câteva luni, investind o mare parte în zona logistică și operațională. În acest an, compania a deschis un depozit nou în București, care dublează capacitatea de procesare a celui din Măgurele. Totodată, a relocat alte două depozite în locații mult mai mari și mai moderne din Constanța și Oradea, iar alte unități de dimensiuni mai reduse au fost modernizate. În privința opțiunilor de livrare, Cargus a investit semnificativ în rețeaua de puncte partenere SHIP & GO și în lansarea lockerelor Cargus.

În această lună, rețeaua Cargus SHIP & GO (puncte fixe și lockere) va crește la aproape 2.800 de unități în toată țara și vor putea prelua în medie circa 58.000 de colete pe zi, potrivit unui comunicat de presă.

Compania de curierat intenționează în perioada de Black Friday să ajungă la creșteri de până la 50% a volumului de livrări față de perioada obișnuită, iar pentru a doua jumătate a lunii noiembrie să proceseze o medie zilnică de peste 250.000 de colete.

„Black Friday contribuie semnificativ la creșterea Cargus și reprezintă începutul unei perioade foarte bune pentru întreaga industrie de e-commerce și curierat. Noiembrie și decembrie sunt lunile în care înregistrăm cele mai mari volume de colete procesate și livrate. Ne-am pregătit pe tot parcursul anului pentru această creștere, prin mărirea echipei de curieri și sortatori, dar și prin investiții strategice în extinderea opțiunilor de livrare – out of home, și deschiderea de noi depozite. Investițiile sunt menite să asigure o experiență de livrare cât mai bună inclusiv prin varietate de opțiuni de plată și mijloace de interactiune facile și moderne.”,

a declarat Yannick Mooijman, CEO Cargus.

Cargus a suplimentat pentru sezonul de Black Friday atât numărul angajaților, cât și capacitatea de transport disponibilă. Astfel, au fost contractați încă 500 de curieri și 50 de camioane, iar HUB-urile din București (CTPark), Măgurele și Brașov vor lucra în program prelungit.

Compania a lansat în acest an propriile lockere pentru a oferi o interacțiune contactless, în plus, acestea putând fi utilizate și cu ajutorul aplicației Cargus Mobile. De asemenea, lockerele Cargus nu necesită alimentare cu energie electrică, funcționând pe bază de baterii cu o durată de viață de până la 10 ani. Destinatarii finali pot opta pentru lockerul cel mai apropiat de casă sau de locul de muncă, având flexibilitate permanentă pentru ridicarea coletelor. Lockerele alături de punctele partener Cargus SHIP & GO reprezintă pentru magazinele online o soluție eficientă, datorită faptului că pot genera creșteri a vânzărilor și o experiență mai bună pentru clienți.

Articole similare

Ad