Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Scăderea volumelor de transport maritim nu a dus și la creșterea calității serviciilor

Analiza pieței de transport maritim de marfă realizată recent de Upply pune în evidență faptul că sezonul anual de negociere a contractelor a început lent de data aceasta. Expeditorii aleg, așa cum e și normal, să aștepte, în speranța că pot profita de reducerea bruscă a tarifelor de transport de marfă din ultimul timp. Dar întrebarea principală ar trebui, sunt de părere specialiștii Upply, să se refere la calitatea serviciilor oferite. Deoarece nu are sens să se negocieze cel mai mic tarif posibil dacă ulterior încărcarea mărfurilor pe navă se dovedește imposibilă. Or, problema negocierilor care se desfășoară acum este tocmai aceea că se concentrează prea mult asupra tarifelor și insuficient asupra calității serviciilor.

Pe măsură ce veniturile lor scad, companiile de transport maritim nu se pot opri să urmeze o logică de operare bazată pe aplicarea, pentru fiecare navă, a celor mai profitabile tarife de transport de marfă și pe acordarea de prioritate celor mai mari și mai rapide surse de venit. În această etapă, expeditorii ar trebui să nu se bazeze pe orarele săptămânale publicate de companiile de transport maritim, ci să gândească mai degrabă în termeni de traversări pe două săptămâni, mai recomandă analiștii Upply.

Articole similare

Ad