Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Frisbo estimeaza un rulaj de marfa de peste 2 milioane de euro

Frisbo, prima platforma de e-fulfillment din Romania, activa pe piata din februarie 2014, a rulat in primele sase luni ale acestui an comenzi online de peste 500.000 euro, in crestere cu peste 100% fata de primul semestru al anului trecut, si a ajuns la un portofoliu de circa 20 de clienti, din industrii precum fashion, cosmetice, jucarii, mobilier sau incaltaminte. Compania isi propune sa onoreze, pana la finalul lui 2015, comenzi in valoare de peste 2 milioane euro, si sa ajunga la un portofoliu de peste 40 de clienti.
 

Frisbo, prima platforma de e-fulfillment de pe piata locala, care preia tot procesul operational si logistic al magazinului online, a atras, in prima jumatate a anului, peste 8 clienti noi, atat din tara, cat si de pe piete vecine, precum Moldova si Bulgaria. Printre acestia se numara branduri precum Allkids.ro (magazin online ce comercializeza carucioare si scaune pentru copii), Tucai (producator bulgar de racorduri flexibile), Benaza (noul brand al producatorului de incaltaminte Berkka.md din Republica Moldova) sau platforma pentru cinefili CinemaRX (pe zona de cadouri).
”Daca in 2014 ne-am concentrat pe educarea pietei si explicarea conceptului de e-fulfillment, unul nou nu doar in Romania, ci si in Europa, in 2015 am continuat sa explicam, dar si sa convingem mult mai multi clienti sa isi externalizeze procesul logistic catre un furnizor specializat. Majoritatea clientilor cu care am discutat au avut incredere in calculele pe le-am prezentat: costuri de operare cu pana la 50% mai mici, fara batai de cap cu furnizori terti, si ragazul necesar managementului magazinului pentru a realiza ce stie mai bine: management eficient”, declara Bogdan Colceriu, CEO-ul Frisbo.
Potrivit CEO-ului Frisbo, platforma si-a bugetat, pentru anul 2016, un rulaj de cel putin 3 milioane euro si un portofoliu de aproximativ 100 de clienti.
”Ne bazam estimarile pe ritmul accelerat in care am evoluat, cresterea exponentiala a e-commerce-ului, discutiile cu potentiali parteneri, dar si feedback-ul pozitiv primit de de la intreaga piata”, adauga Colceriu.
Beneficiul utilizarii unui serviciu de e-fulfillment de catre comerciantii online este transformarea costurilor operationale indirecte, precum depozitarea, preluarea comenzilor, gestiunea marfii, facturarea, impachetarea, livrarea sau chiar gestionarea site-ului intr-un cost direct, legat de numarul de comenzi realizate si de cantitatea de marfa aflata in stoc.
Efectele transformarii costului logistic in unul fix, predictibil, se vad si la nivelul pretului de vanzare al produsului. Conform specialistilor Frisbo, un control amanuntit al costurilor operationale este esential pentru competitivitatea comerciantilor online, acestea riscand sa ajunga si pana la 15% din pretul final al produselor comercializate.

Articole similare

Ad