Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

IVECO este gata să îmbrățișeze o nouă provocare în cadrul Raliului Dakar 2023, cea mai așteptată aventură a anului printre dune

IVECO va concura la cea de-a 45-a ediție a Dakar Rally Race, demonstrând încă o dată puterea și fiabilitatea camioanelor sale cu două noi echipe: Boss Machinery Team de Rooy IVECO și Eurol Team de Rooy IVECO.

Janus van Kasteren jr, Vick Versteijnen și duo-ul tată-fiu Martin și Mitchel van den Brink vor concura la volanul a patru camioane IVECO Powerstar.

IVECO va participa din nou la cursa istorică Dakar cu două echipe noi: Boss Machinery Team de Rooy IVECO și Eurol Team de Rooy IVECO își încălzesc motoarele înainte de Dakar, cea mai extremă cursă de rally raid din lume, care va avea loc pentru a patra oară în Arabia Saudită, între 31 decembrie 2022 și 15 ianuarie 2023.

IVECO va fi furnizorul oficial al celor două echipe și le va pune la dispoziție vehicule, motoare și piese de schimb. Toate camioanele IVECO Powerstar sunt echipate cu motoare IVECO Cursor 13 cu până la 1.000 CP, special proiectate de FPT Industrial – marca soră a IVECO în cadrul grupului IVECO și lider global specializat în tehnologii avansate de propulsie – cu cele mai recente actualizări în ceea ce privește configurația suspensiei și sistemele de umflare a pneurilor. Cea mai recentă ediție a cursei de raliu Dakar – la care vor concura 365 de vehicule – revine în Arabia Saudită cu un nou traseu care va fi un adevărat test de anduranță extremă. Concurenții vor parcurge o distanță totală de peste 8.500 km pe un teren periculos, pornind de pe malul Mării Roșii și trecând linia de sosire la Damman, în partea opusă a Peninsulei Arabice. Nivelul de dificultate a fost ridicat din nou pentru această ediție care îi va pune la încercare pe piloți, cu aproape 5.000 km de speciale împachetate în prologul competiției și în cele 14 etape, care vor include o incursiune de 4 zile în oceanul de dune din Cartierul Gol și o etapă „Maraton” în care echipajele și camioanele de raliu vor concura fără asistență.

Fabio Santiago, șeful departamentului de marketing și management de produs al IVECO Truck Business Unit, a declarat: „În acest an, IVECO Truck va participa la o competiție de raliu: abia așteptăm să vedem camioanele noastre IVECO Powerstar demonstrând de ce sunt capabile în ceea ce se anunță a fi cel mai dificil dintre raliurile Dakar din Arabia Saudită. Echipele noastre se remarcă prin amestecul puternic de experiență și tinere talente, cu piloți care le împărtășesc pofta de competiție și determinarea de a se împinge pe ei înșiși – și vehiculele lor – la limită. Făcând echipă cu camioanele noastre IVECO Powerstar, dovedite și de înaltă performanță, sunt o combinație câștigătoare și sunt nerăbdătoare să accepte provocarea!”

Eurol Team de Rooy IVECO

Mitchel van den Brink și-a făcut debutul în competiții la doar 16 ani, când s-a alăturat tatălui său Martin ca mecanic/navigator în Dakar 2019, când a fost cel mai tânăr participant din istorie la cursa de raliu. El va concura la bordul unui IVECO Powerstar (vehiculul #511) alături de navigatorul Moises Torrallardona și mecanicul Jarno Van De Pol.

Martin van den Brink, o legendă a Dakarului din 2009, va participa cu navigatorul Rijk Mouw și mecanicul Erik Kofman. După ce a terminat Dakar 2021 pe poziția a 8-a, el va concura la bordul unui IVECO Powerstar (vehiculul #506), urmărind un rezultat și mai bun.

Boss Machinery Team de Rooy IVECO

Janus van Kasteren jr. este pilot de raliuri și va concura pentru a patra oară în Raliul Dakar la volanul unui IVECO Powerstar (vehiculul #502), alături de navigatorul Marcel Snijders și mecanicul Darek Rodewald. El își va propune să valorifice experiența acumulată în edițiile anterioare și să îmbunătățească locul 6 obținut la ediția din 2020. Vick Versteijnen, din Olanda, și-a făcut debutul în Raliul Dakar în 2015 și va concura la bordul unui IVECO Powerstar (vehiculul #504) cu navigatorul Teun Van Dal și mecanicul Andreas Van Der Sande.

Articole similare

Ad