Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Mercedes-Benz Trucks și Dachser semnează o scrisoare de intenție: Comandă pentru 50 de eActros LongHaul

Furnizorul de servicii logistice Dachser intenționează să adauge 50 de unități de Mercedes-Benz eActros LongHaul, prezentate la ediția din acest an a IAA Transportation, la flota sa europeană. Compania globală din Kempten a semnat o scrisoare de intenție cu Mercedes-Benz Trucks în acest scop. Dachser intenționează să utilizeze eActros LongHaul configurat ca vehicul cu caroserie mobilă 6×2. Astfel, Dachser își extinde semnificativ flota de vehicule electrice. Se preconizează că e-truck-ul, cu o autonomie de aproximativ 500 km cu o singură încărcare, va fi gata pentru producția de serie până în 2024.

Stina Fagerman, șefa departamentului de marketing, vânzări și servicii la Mercedes-Benz Trucks: „Dachser este un client foarte valoros pentru noi în ceea ce privește transportul durabil. Dachser a fost deja un partener de testare angajat în timpul dezvoltării modelului eActros 300/400 pentru transportul de distribuție de mare tonaj. Suntem cu atât mai mulțumiți de faptul că această companie de logistică intenționează acum să se bazeze și pe eActros LongHaul în etapa următoare, consolidând astfel e-strategia noastră.”

Alexander Tonn, Chief Operating Officer (COO) Road Logistics la Dachser, a declarat: „Această scrisoare de intenție subliniază angajamentul nostru față de dezvoltarea și testarea unor sisteme de acționare a vehiculelor comerciale ecologice. Autonomia mare a modelului eActros LongHaul ne va permite să transportăm mărfuri între locațiile noastre europene fără emisii, chiar și în traficul cu încărcătură utilă mare și în transportul pe distanțe lungi. Aceasta este o componentă importantă a strategiei de protecție a climei pe termen lung a Dachser.”

DACHSER utilizează din 2018 vehicule electrice cu baterii, cum ar fi FUSO eCanter și eActros, ca parte a conceptului său de livrare urbană durabilă „DACHSER Emission-Free Delivery”. În unsprezece orașe europene, dubele și camioanele electrice cu baterii livrează toate transporturile la nivel local fără emisii de CO2 în mod standard într-o zonă definită din interiorul orașului. Pe last-mile, Dachser utilizează, de asemenea, biciclete de marfă cu suport electric pentru a distribui transporturile. Proiectul pilot din Stuttgart a fost câștigătorul concursului „Logistică urbană durabilă” al Ministerului Federal German pentru Mediu și al Agenției Federale de Mediu în 2018. „Am avut experiențe foarte bune în logistica urbană cu performanțele vehiculelor BEV. Prin urmare, a fost logic să facem următorul pas – conducerea pe distanțe lungi – împreună cu Mercedes-Benz Trucks”, spune Stefan Hohm, Chief Development Officer (CDO) la Dachser.

Articole similare

Ad