Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Interdicția de a conduce vehicule diesel în Munchen este disproporționată

Asociația bavareză a întreprinderilor (VBW) a avertizat cu privire la posibilele prejudicii aduse orașului München ca locație de afaceri, cu ocazia interdicției zonale de circulație cu motorină în München pentru vehiculele din clasa de emisii IV/4 și mai puțin bune pe și în interiorul Mittlerer Ring, începând cu 1 februarie. O metropolă poate „funcționa doar cu un acces nerestricționat pentru traficul comercial în oraș”, a declarat directorul general al VBW, Bertram Brossardt.

În plus, o îmbunătățire a calității aerului ar putea fi obținută și fără restricții suplimentare de trafic. „Este nevoie de concepte de mobilitate inteligentă care să conecteze toate modurile de transport, nu de interdicții generale de circulație”, a declarat Brossardt. De asemenea, poluarea ar putea fi redusă prin optimizarea fluxului de trafic și evitarea congestiilor, de exemplu, prin controlul inteligent al traficului cu suport digital.

Scutirile pentru întreprinderile artizanale nu sunt suficiente

În ceea ce privește interdicția zonală de a conduce motorină, Brossardt a spus că excepțiile, printre altele pentru meseriași sau lucrătorii în schimburi, nu sunt suficiente și, de asemenea, amenință să fie abandonate în viitor. Mai presus de toate, etapele ulterioare ale interdicției de conducere diesel în Munchen ar trebui să fie respinse. În cazul în care limitele de dioxid de azot stabilite de UE vor fi depășite, scutirile vor fi eliminate într-o a treia etapă, începând cu aprilie 2024. În vremuri de crize multiple, trebuie evitate cu orice preț sarcini suplimentare pentru companii. O interzicere completă a vehiculelor diesel ar însemna că majoritatea întreprinderilor ar trebui să cumpere vehicule noi pentru flotele lor. Pentru mulți, aceasta este o cheltuială care nu poate fi suportată.

În plus, VBW consideră că, în ultimii ani, calitatea aerului din München s-a îmbunătățit continuu. Acest lucru arată că diferitele măsuri își fac efectul. De asemenea, se pot aștepta îmbunătățiri suplimentare, de exemplu, de la sistemele de purificare a aerului, care sunt în curs de testare. Prin urmare, interdicția de a conduce vehicule diesel este complet disproporționată.

Articole similare

Ad