Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Portul Constanta, punct de legatura pentru DB Schenker

Pe 25 Septembrie DB Schenker Logistics Romania ne-a prezentat terminalul MOL1S pe care il detine la Marea Neagra, in Portul Constanta Sud Agigea. Acesta are conexiuni foarte bune, cu Canalul Dunare-Marea Neagra, pentru sectorul danubian inferior, precum si pentru distante maritime scurte si fluviale catre Rusia si tarile riverane Marii Caspice.
 

Situat la intersectia rutelor comerciale, care leaga tarmurile europene la caile maritime din lume, terminalul DBSL MOL1S este aproape de canalul Dunarea-Marea Neagra, beneficiaza de conexiune rutiera directa datorita vecinatatii cu noul pod de la Agigea, si are o retea feroviara complexa.
De asemenea, terminalul MOL1S este conectat la reteaua europeana de transport a DB Schenker si ofera, astfel, acces catre intreaga lume.
Infrastructura dezvoltata, precum si apropierea de Terminalul de containere Constanta Sud, permite DBSL sa ofere o gama variata de operatiuni.
Astfel, in terminalul MOL1S, DB Schenker poate stoca, ambala si livra orice marfa de tip cargo.
In ceea ce priveste parametrii tehnici, terminalul DBSL din Portul Constanta Sud, detine 3 chei cu 9 dane de adancime de la 10,5 la 14 m, lungime cheu de peste 2 km, suprafata totala de 240.000m2 si 20.000m2 spatiu de depozitare acoperit
In plus, in terminalul MOL1S sunt folosite 12 macarale de cheu (8 x 3,5t & 4 x 20t), 2 macarale pentru automobile (2 x 63 t), 1 macara de mare tonaj cu o capacitate de ridicare de 270t, 1 macara plutitoare cu o capacitate de ridicare de 35t, 1 remorcher & 2 locomotive, 20 stivuitoare (cu capacitate de ridicare de la 3 la 25t), 2 utilaje de manipulare containere cu o capacitate maxima de 45t.
Operatiunile din terminalul MOL1S sunt oferite de peste 320 de angajati cu o experienta indelungata si care asigura cele mai inalte standarde de calitate.

Articole similare

Ad