Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Distribuitorii industriali trebuie sa isi adapteze modelele de business noilor realitati

Studiul UPS despre Dinamica Tranzactiilor Industriale, in cadrul caruia au fost intervievati 719 experti in achizitii din Franta, Germania, Italia si Marea Britanie, evidentiaza cum este afectat modelul traditional de business al distribuitorilor in actualul context de piata. Trendul ascendent al achizitiilor directe de la producator (Direct-from-Manufacturer – DfM) si asteptarile B2B in ceea ce priveste e-Commerce-ul obliga distribuitorii sa isi adapteze modelele de vanzari.
 

Numarul clientilor industriali care fac achizitii direct de la producator se afla pe un trend ascendent. Studiul arata ca 65% dintre acestia evita deja distribuitorii industriali si alti 30% iau in considerare sa plaseze comenzi de tipul DfM, astfel ca distribuitorii industriali trebuie sa adopte canale de e-Commerce si sa ofere o experienta de cumparare superioara pentru a-si pastra cotele de piata.
Peste 50% dintre distribuitorii industriali europeni cumpara si fac sourcing online si multi (42%) isi cheltuiesc astfel mai mult de jumatate din buget. Mai mult de atat, 75% dintre respondenti spun ca ar reloca aceste cheltuieli catre un distribuitor care are un website cu o interfata user-friendly si care le ofera clientilor servicii superioare de consultanta.
„Odata indeplinite criteriile de calitate si pret, cumparatorii sunt dispusi sa colaboreze cu vanzatori care raspund mai bine nevoilor lor, fie pentru ca le ofera experienta unui website mai convenabil sau pur si simplu pentru ca au parte de raspunsuri mai rapide la intrebarile despre produsul”, declara Scott Aubuchon, Vice Presedinte, Marketing, UPS Europa. „Distribuitorii vortrebui sa isi adapteze modelul de vanzari si sa ofere servicii excelente daca doresc sa isi pastreze actuala pozitie in piata.”
78% dintre respondenti se asteapta ca distribuitorii sa le ofere si mai multe servicii post vanzare, precum instalare, reparatii si mentenanta. Abilitatea distribuitorilor de a le oferi clientilor servicii suplimentare si o experienta consecventa va fi decisiva in succesul viitor al acestora.
Studiul realizat in luna martie 2015 discerne care sunt factorii cheie care influenteaza sau determina deciziile cumparatorilor pentru produse industriale. Acesta a fost realizat online prin paneluri B2B de incredere.
UPS ofera producatorilor si distribuitorilor retele logistice comprehensive care includ vizibilitate pe fiecare echipa a lantului de aprovizionare, depozitare, managementul stocurilor de inventar, inspectii, livrare globala multi-modala, gestionarea retururilor, e-commerce, servicii si asigurare financiara.

Articole similare

Ad