Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Se trage frâna asupra costurilor

Kögel Telematics optimizează semnificativ costurile de operare ale unei remorci. Integrarea unui sistem de monitorizare a presiunii în anvelope, care va fi obligatoriu în toate remorcile în viitor, joacă, de asemenea, un rol important.

Sistemul Kögel Telematics este o componentă cheie în asigurarea stării tehnice optime a remorcii. Dezvoltat special pentru remorci de către producătorul de remorci din Burtenbach, sistemul telematic captează în timp real date importante de la unitatea tractată și le prezintă în mod clar în portalul propriu al Kögel. În plus, acesta avertizează operatorii de flote cu privire la evenimente extraordinare. Printre acestea se numără devierile presiunii în pneuri față de valoarea țintă. Datorită influenței majore a stării anvelopelor asupra siguranței și consumului de combustibil al unui camion, toate remorcile nou înmatriculate în UE trebuie să fie echipate cu un sistem de monitorizare a presiunii în pneuri (TPMS) începând din iulie 2024.

Abaterea de la presiunea ideală a anvelopelor afectează stabilitatea la volan și crește consumul de combustibil și uzura anvelopelor. De asemenea, crește riscul de spargere a unui pneu. Acest lucru poate duce la timpi de nefuncționare neplanificați și la costuri ridicate – sau, în cel mai rău caz, la un accident. Cu ajutorul sistemului telematic pentru remorci al companiei Kögel, astfel de situații pot fi evitate în mod eficient. „Kögel Telematics ajută la menținerea vehiculului în condiții optime, optimizând astfel costurile de exploatare”, spune Thomas Gregor, șeful Kögel Telematics.

Instrumentele de analiză permit creșterea eficienței transporturilor

În plus, sistemul telematic avertizează operatorul dacă autocamionul părăsește traseul planificat (geofencing) sau dacă temperatura internă a unui vehicul frigorific se abate de la valoarea specificată. Instrumentele de analiză cuprinzătoare ajută la îmbunătățirea rutelor de transport și a utilizării remorcii. Kögel Telematics servește, de asemenea, ca bază pentru contractele de servicii complete de la Kögel la tarife lunare accesibile. Thomas Gregor explică: „Împreună, acestea constituie un pachet complet fără griji pentru toate remorcile noi de la Kögel”.

Lucrările regulate de întreținere sunt efectuate de unul dintre numeroasele ateliere de reparații contractate de Kögel în Europa. Pachetul de servicii complete include toate sarcinile de service necesare și recomandate de Kögel în conformitate cu lista de verificare a întreținerii, inclusiv toate piesele de schimb, piesele de uzură și materialele necesare pentru realizarea acestora. În plus, acesta include toate reparațiile necesare din cauza uzurii vehiculelor aflate sub contract, cu condiția ca acestea să fi fost utilizate în mod corespunzător pentru scopul pentru care au fost destinate.

Kögel Telematics și Kögel Full Service sunt două elemente ale unei soluții de transport de la Kögel. Pe lângă remorcă, acestea cuprind întreaga gamă de servicii cu valoare adăugată pe tot parcursul ciclului de viață al unității tractate – de la achiziția până la comercializarea remorcii uzate. Scopul acestei soluții este de a oferi tuturor clienților Kögel siguranța costurilor. Acesta este motivul pentru care producătorul de remorci echipează toate remorcile cu hardware Kögel Telematics în mod standard. De asemenea, este posibilă și echiparea ulterioară a remorcilor existente. Contractele adaptate la utilizarea individuală a vehiculului permit clienților să activeze exact funcțiile de care au nevoie. Pentru tot anul 2023, Kögel oferă un abonament de probă gratuit, fără obligații, cu o durată de trei luni. Acum, fiecare operator de flotă poate încerca fără riscuri avantajele telematicii pentru remorci. „Kögel Telematics constituie baza pentru contractele de servicii complete de la Kögel. Acestea reprezintă pachetul complet fără griji pentru toate remorcile noi.” Thomas Gregor, director al Kögel Telematics.

Un alt avantaj al Kögel Telematics sunt interfețele deschise. Acestea permit ca datele de la Kögel Telematics să fie integrate în portaluri terțe. De asemenea, toate informațiile sunt accesibile și pe dispozitivele Android prin intermediul unei aplicații.

Clienții pot utiliza două aplicații diferite pentru a obține și mai multă valoare din Kögel Telematics. Aplicația gratuită Kögel Driver informează șoferul cu privire la locația și starea tehnică a remorcii. Între timp, aplicația Kögel Tour, care se plătește, servește ca mijloc de comunicare între dispecer și șofer. Dispecerul poate contacta șoferul și îi poate atribui sarcini direct prin intermediul portalului telematic. În plus, șoferul primește informații importante despre remorcă. Printre acestea se numără temperatura internă a caroseriei frigorifice, presiunea din pneuri și datele EBS. De asemenea, șoferul poate utiliza aplicația pentru a înregistra verificarea obligatorie la plecare înainte de fiecare călătorie.

Utilizarea finanțării „De minimis”

Activarea Kögel Telematics se amortizează prin costurile de exploatare optimizate ale remorcii. În plus, statul sprijină achiziționarea, închirierea și leasingul sistemelor de asistență pentru șoferi, precum și hardware-ul și software-ul pentru soluțiile de comunicare pentru conectarea autocamionului la sistem, ca parte a programului de finanțare „De-minimis”. În acest scop, acesta oferă subvenții de până la 80% din valoarea investiției, cu un maxim de 2.000 de euro pe vehicul sau 33.000 de euro pe flotă, pe an. Toate informațiile suplimentare pot fi găsite la www.balm.bund.de, la secțiunea „Programe de finanțare”.

Articole similare

Ad