Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Goodyear raporteaza un record istoric al venitului pe segmentul operational

Goodyear Tire & Rubber Co. a raportat rezultate record pentru cel de-al treilea trimestru al anului 2015.
Vanzarile in cel de-al treilea trimestru al anului 2015 au fost de 4,2 miliarde de dolari, in scadere fata de cele 4,7 miliarde de dolari de anul trecut, scadere in special atribuita tranzactiilor la un curs de schimb valutar nefavorabil de 430 milioane de dolari.
Volumul de unitati de anvelope a totalizat 42,5 milioane pentru cel de-al treilea trimestru in 2015, cu un procent mai mult fata de anul trecut. Volumul de unitati de anvelope pentru echipare originala a fost in crestere cu 4%. Volumele de anvelope pentru inlocuire s-au plafonat.
 

Compania a raportat un venit pe segmentul operational in cel de-al treilea trimestru de 599 milioane de dolari, cu 15% mai mult fata de anul trecut si un record pentru orice trimestru. Cresterea a fost determinata de un raport favorabil pret/mix la materiile prime, partial acoperita de tranzactii la un curs de schimb nefavorabil.
Venitul net al Goodyear in cel de-al treilea trimestru al anului 2015 a fost de 271 milioane de dolari, venitul net ajustat a fost de 271 millioane.
Venitul net al Goodyear in cel de-al treilea trimestru al anului 2014 a fost de 161 de milioane de dolari, excluzand anumite aspecte financiare importante, venitul net ajustat a fost de 242 milioane de dolari.
In primele noua luni ale anului 2015 vanzarile au fost de 12,4 miliarde de dolari, cu 10% mai putin fata de aceeasi perioada a anului 2014, reflectand tranzactii la un curs de schimb valutar nefavorabil de 1,2 miliarde de dolari. Volumele de unitati de anvelope au totalizat 124,1 milioane de dolari in primele noua luni ale anului 2015, cu pana la 1% mai mult fata de 2014. Volumele de unitati de anvelope pentru echipare originala au fost mai mari cu 4%. Flotele de anvelope pentru inlocuire s-au plafonat.
Venitul companiei pe segmentul operational de la incepul anului la zi, de 1.5 miliarde de dolari, a fost cu 14% mai mare fata de anul trecut. Comparativ cu 2014, venitul pe segmentul operational pe anul in curs reflecta beneficii de pe urma unui raport pret/mix favorabil la materiile prime si a actiunilor de reducere a costurilor, care au compensat peste asteptari impactul tranctiilor la un curs de schimb valuar nefavorabil si inflatia.
Vanzarile in cel de-al treilea trimestru al anului 2015 in subsidiara Europa, Orientul Mijlociu si Africa au scazut cu 18% fata de anul trecut, la 1,3 miliarde de dolari, in primul rand din cauza tranzactiilor la un curs de schimb valutar nefavorabil. Vanzarile au reflectat de asemenea o scadere de 2% a volumului de unitati de anvelope. Volumul de unitati de anvelope pentru echipare originala a crescut cu 6 %. Flotele de anvelope pentru inlocuire au scazut cu 4%
Venitul pe segmentul operational in cel de-al treilea trimestru al anului 2015 a fost mai jos cu 15% fata de anul anterior, din cauza tranzactiilor la un curs de schimb valutar nevaforabil.

Articole similare

Ad